2012 metais ralio finišą pasiekusio Gintauto Igario, tada užėmusio 81 vietą iš 93 finišavusiųjų, rezultatas B. Bardauskui pasiekiamas ranka. Lietuvis šiuo metu klasifikuojasi 87-ojoje pozicijoje, nes „Superbelenu“ vadintame 10-ajame etape finišavo 86-ojoje vietoje.
Šiandien lietuvio laukia 746 km ilgio (greičio ruožas 280 km) 11-ojo etapo, vadinamo „Superfiambala“ startas. B. Bardauskas startuos iš 85-osios vietos 15 val. 40 min. Lietuvos laiku.
„Nuo pirmojo Dakaro etapo, surengto Pietų Amerikoje, Fiambalos apylinkės pagarsėjo kaip pragariška vieta, kurioje neįmanoma nieko prognozuoti“, – teigia B. Bardausko komandos „Perkūnas Team“ vadovas Carlosas Brebbia.
Carlos Sainzas, 2009 m. būdamas ryškiu lyderiu, automobiliu nukrito į išdžiūvusios upės vagą ir dėl rimtos traumos, kurią patyrė šturmanas, buvo priverstas trauktis iš lenktynių.
2013 m. kalnuose prasidėjus liūčiai, per kelias minutes sparčiai pakilęs vanduo nunešė kelias mašinas, o per 40 laipsnių kaitra, visiškai sausas smėlis ir „fesh-fesh“ dulkės sudaro tokias kopas, kuriose nėra lengva orientuotis.
„Kad būtų „įdomiau“, organizatoriai sumanė dar vieną nestandartinio starto dieną pagal šio etapo finišo rezultatus. Bus sudaryta bendro starto rikiuotė, kurioje persimaišys greičiausi 25 motociklai, automobiliai ir sunkvežimiai“, – „Superfiambalos“ išskirtinumą pabrėžė C. Brebbia.
Po greičio ruožo automobilių ir sunkvežimių pilotų dar lauks 200 km lenktynės iki Čilesito, o motociklininkams ir keturračių pilotams reikės nuvykti į atskirą bivuaką netoli Fiambalos. Čia jie negalės pasinaudoti mechanikų paslaugomis.
Dakaro ralyje dalyvauja 93 motociklininkai iš 139 pradėjusių šias lenktynes. Tai 33 proc. mažiau nei pirmąją Dakaro dieną.