Šiuo beveik trisdešimties metų senumo mersedesu neramiais pirmaisiais atkurtos nepriklausomybės metais buvo vežiojamas Seimo vadovas Vytautas Landsbergis. Ši mašina Lietuvoje pasirodė apynaujė, vos 4 metų ir tarp sovietinių mašinų pamatyti tokį 560 mersedesą buvo ypatingas įvykis.
Negana to, kad mersedesai gatvėje ir šiaip buvo didelė retenybė, šis - dar ir šarvuotas, sveriantis beveik 3 tonas.
Salonas – odinis, elektra valdomos sėdynės, tačiau langams atidaryti tenka naudoti štai tokį specialų raktą, mat 3 centimetrų storio langai sveria daug. Iš viso automobilio svorį šarvai padidina apie toną. Kai kurie langai, susidedantys iš kelių sluoksnių stiklo, nuo amžiaus jau tapo nebepermatomi. Tačiau apskritai šio automobilio būklė gera, jis puikiai važiuoja, kuro sąnaudos – apie 20 litrų šimtui kilometrų.
Anuomet mobilių telefonų nebuvo, tačiau valstybės vadovui automobilyje ryšys būtinas. Tam buvo naudojamas specialus bagažinėje esantis aparatas. 1987 metais pagamintą mašiną 1991-aisiais mūsų šaliai padovanojo tuometinis Vokietijos užsienio reikalų ministras Hansas Dietrichas Genscheris. Automobilį lietuviai gavo be jokių dokumentų.
Neregistruotas jis pravažinėjo 5 metus, kol gavo Seimo numerius. Šį automobilį prieš 10 metų Seimo automobilių aukcione įsigijo verslininkas, dabartinis pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. Šią savaitę Vytautą Landsbergį vežiojęs mersedesas papildė Energetikos ir technikos muziejaus automobilių salę.