Kartu su „DBX“ gamybos startu „Aston Martin“ paminėjo ir naujos gamyklos atidarymą, kuri pareikalavo milžiniškų investicijų, tačiau pastarosios turėtų per kelerius metus sugrįžti, mat „Aston Martin“ net neabejoja, jog „DBX“ taps bendrovės bestseleriu. Juk tokį patį scenarijų matėme „Porsche“ ar „Bentley“ stovyklose.
„Aston Martin“ mano, jog pirmasis bendrovės visureigis bus ypatingai populiarus už D.Britanijos ribų. Bendrovės atstovų manymu, net 80 procentų pagamintų automobilių iškeliaus į kitas Europos šalis ir Jungtines Valstijas.
Akivaizdu, jog „Aston Martin“ būsimam bestseleriui siekė suteikti savitą, bet gatvėje labai greitai atpažįstamą išvaizdą. Pažiūrėjus į jį net nesinori spėlioti kurios markės tai automobilis, nes tai – tiesiog akivaizdu.
Dizaino elementų tęstinumas – sveikintinas, bet panašu, jog „Aston Martin“ pasimovė ant to paties kabliuko kaip ir „Porsche“ su „Cayenne“ ar „Rolls-Royce Cullinan“. Tai tiesiog keletą mėsainių prisivalgiusio „Aston Martin Vantage“ ir „DB11“ kokteilis.
Viduje – gerokai daugiau malonių pokyčių, kurie pagaliau neleis kvestionuoti „Aston Martin“ sprendimų. Kadangi „Aston Martin“ glaudžiai bendradarbiauja su „Daimler“ koncernu, automobilyje matyti tam tikri „Mercedes-Benz“ automobiliuose randami elementai. Multimedija, jos valdymo prietaisas, skaitmeninis prietaisų skydelis, bet tai – privalumas, nes vokiečiai technologijų srityje yra kaip reikiant pažengę į priekį.
Daugeliui džiaugsmą teiks faktas, jog „Aston Martin DBX“ bus varomas 4 litrų, 8 cilindrų varikliu – taip, tai „Mercedes-Benz“ motoras, kurį galime atrasti „AMG“ emblema pažymėtuose ratuočiuose. „DBX“ modelyje šis agregatas išvysto 550 arklio galių ir 700 NM sukimo momentą.
„Aston Martin“ didžiuojasi, jog būtent šis variklis padės 2245 kilogramus sveriančiam „DBX“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti didesnį nei 300 km/val. greitį. Taip pat verta paminėti, jog „DBX“ bus poruojamas ne su „Daimler“ koncerno automobiliuose naudojama dvigubos sankabos transmisija. Jos vietą užėmė tradicinė, hidraulinė, sklandžiau veikianti 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Kaip ir daugelis „DBX“ konkurentų, naujasis „Aston Martin“ modelis standartinėje įrangoje turės orinės pakabos komplektą, kuris leis keisti kėbulo prošvaisą. Pasirinkimus „Terrain“ važiavimo režimą, kėbulo prošvaisa padidės 45 milimetrais. Nusprendus įjungti „Sport“ režimą, automobilis pritūps 15 milimetrų.
„Aston Martin DBX“ kainuos nuo 193 500 eurų.