„Mercedes-Benz“ šiuo metu gamina jau trečios kartos modelį, kuris yra glaudžiai susijęs su E klasės modelių šeima. Abu modeliai dalijasi ta pačia platforma, pakabos sistemomis, varikliais, pavarų dėžėmis, todėl „Mercedes-Benz“ pristačius naujos kartos E klasę, nemaža dalis „CLS“ fanų tikėjosi, jog automobilių gamintojas iš Vokietijos netrukus pristatys ir naujutėlį „CLS“, tačiau vietoje to jam buvo pasiūlyta išeiti į išankstinę pensiją.
Toksai „Mercedes-Benz“ sprendimas atrodo mažų mažiausiai keistas. Visgi, „Mercedes-Benz“ tik praėjusiais metais pristatė atnaujintą „CLS“ modelių gamą, kurioje atsirado modernizuotų jėgainių, naujų technologijų ir kitų, papildomų atributų, dėl kurių modelio gamybos laikotarpį „Mercedes-Benz“ galėjo prailginti dar bent keletą metų, tačiau vietoje to buvo pasirinktas ne visiems priimtinas sprendimas.
Taigi, jeigu „Mercedes-Benz CLS“ keliauja į šiukšlių dėžę, ką daryti tiems, kas trokšta stilingo keturių durų sedano? „Mercedes-Benz“ į tokį klausimą atsako siūlydama pasižvalgyti į brangesnius bendrovės modelius. Vienas iš jų – „AMG GT“ sedanas, kurio kaina Lietuvoje prasideda nuo 107 tūkst. eurų.
„Mercedes-Benz“ taip pat rekomenduoja pasidairyti į elektrinius „EQE“ ir „EQS“ modelius. Lietuvoje „EQE“ sedano kaina prasideda nuo 72 tūkst. eurų, o „EQS“ – nuo 120 tūkst. eurų.
Norime priminti, jog „Mercedes-Benz CLS“ vienas pirmųjų modernių automobilių, atgaivinusių keturių durų kupė stiliaus madą. 2004-aisiais pasirodžiusi pirmoji „CLS“ modelio karta tapo tikru fenomenu, kuris paskatino sukurti „Audi A7“, BMW 8 serijos „Gran Coupe“, „Porsche Panamera“.
Europoje vien pirmuosius keletą metų „Mercedes-Benz“ pardavė daugiau nei 75 tūkst. „CLS“ modelio egzempliorių, tačiau pastaraisiais metais šio stilingo automobilio paklausa sumenko. 2021-aisiais buvo parduoti vos 2 155 vnt. Jungtinėse Valstijose paklausa pastaruosius keletą metų taip pat sumenko. Jeigu 2015 metais buvo parduota daugiau nei 6 000 vienetų, tai 2019 ir 2020 metais, atitinkamai 941 vnt. ir 1 206 vnt.