Išorės stilius išduoda sportinį automobilio charakterį. Priekiniai statramsčiai nudažyti juodai, panašiai kaip 84-ųjų „Ferrari GTO“ modelyje, šoninės oro įsiurbimo angos užtikrina papildomą variklio skyriaus aušinimą, o galinis spoileris padeda „spausti“ automobilio ratus prie kelio. Išskirtinę bei agresyvoką išvaizdą sukuria ir priekinių žibintų dizainas bei ratų komplektas, neįprastas šiam modeliui.
Nors gamintojai neatskleidė, koks variklis slepiasi po kapotu, spėjama, kad „Mille Miglia“ turi 596 AG ir 540 niutonmetrų sukimo momentą išvystantį 4,5 litro V-8, kaip ir „Ferrari 458 Speciale“, bei 7 laipsnių pavarų dėžę su dviguba sankaba. Iki 100 km/val automobilis įsibėgėja vos per 3 sekundes, maksimalus pasiekiamas greitis - 325 km/val, šias „Mille Miglia“ galimybes išbandė „Ferrari“ automobilių bandomuosius važiavimus atliekantis Dario Benuzzi kompanijai priklausančioje Fiorani žiedinėje trasoje.
Neverta net kalbėti, kad pagal specialų užsakymą pagamintas „Ferrari 458 MM (Mille Miglia) Speciale“ turėjo kainuoti milžiniškus pinigus, tačiau jeigu jau gali sau leisti nusipirkti gamyklinį modelį už daugiau nei 270 tūkst. eurų, ne problema yra sumokėti ir kiek daugiau už išskirtinius pakeitimus.