„Louis Vuitton“ įvardintas vertingiausiu pasaulyje prabangos prekės ženklu, rašoma „telegraph.co.uk“.
Prancūzijos mados namams, kurių kūrybos direktorius yra Marcas Jacobsas, šis titulas atitenka jau septintus metus iš eilės.
Remiantis prekių ženklų agentūros „Millward Brown“ kasmečio tyrimo rezultatais, „Louis Vuitton“ prekės ženklas vertinamas 25,9 mlrd. JAV dolerių.
Prancūzijos aksesuarų gamintojos „Hermes“ prekės ženklas vertinamas 19,1 mlrd. JAV dolerių, o Šveicarijos laikrodžių gamintojos „Rolex“ - 7,17 mlrd. JAV dolerių.
Prancūzijos mados namų „Chanel“ prekės ženklas pagal vertinimus buvo ketvirtas, jo vertė siekia 6,68 mlrd. JAV dolerių, Italijos mados namų „Gucci“ - 6,42 mlrd. JAV dolerių, o mados namų „Prada“ prabangos prekės ženklo vertė siekia 5,7 mlrd. JAV dolerių. Atliekant tyrimą buvo atsižvelgiama į tokius veiksnius kaip istorija, paveldas ir meistriškumas.
„Millward Brown“ atstovas Nickas Cooperis teigia, kad „prabangos prekės yra vertinamos kaip gera investicija. Žmonės vis dažiau renkasi ne aukštąją madą, o klasikinius gaminius“.