Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilis, kurį apžvelgsime žemiau yra Ford XC Falcon, priklauso veikėjui vardu Adam LeBrese ir yra laikomas "Įspūdingiausiu modifikuotu automobiliu Australijoje" (angliškai tai skamba geriau - 'Australia's Most Impressive Custom Car').
Šis gražuolis pirmą kartą gimė 1978 m., o savo naują titulą užsidirbo parodoje "Meguiar's MotorEx 2011". Reikia pripažinti, kova nebuvo lengva, jam teko susikauti su dar 14 stprių varžovų. Apie juos irgi pasitaikius progai parašysime.
Titulo laimėtojui atiteko netik skambi etiketė, tačiau ir du bilietai į SEMA parodą Las Vegase įskaitant automobilio transportavimą. Tad šį egzempliorių jau buvo galim apamatyti SEMA parodoje, Meguiiar stende.
Adamas užtruko šešis metus, kol sukūrė tokį Ford'ą. Pirma idėja buvo XC padaryti sportinio stiliaus, bet vėliau pagavo nauji vėjai - taip vadinamas "pro-touring", kai klasikinis "muscle car'as" yra estetiškai modifikuojamas, keliama jo galia, bet išlaikomas vairavimo savybės - kad tokį show automobilį būtų galima ir smagiai vairuoti, o ne tik demonstruoti ant pjedestalo ar sukti ratus trasoje. Tiuninguojant Ford'ą, šeimininkas laikėsi minimalistinės idėjos "mažiau yra daugiau".
Kadangi Adamas džiaugiasi didžiuliu žmonos palaikymu, tai ir ji nelieka nuskriausta. Pastarajai sukurtas ne prastesnis projektas - 1964 Austin Healey Mark III convertible. Bet apie jį kada nors kitą kartą. Dabar metas - įspūdingiausiam Australijos projektui:
Truputį apie tai ką matom (angliškai):
Automobilis, kurį apžvelgsime žemiau yra Ford XC Falcon, priklauso veikėjui vardu Adam LeBrese ir yra laikomas "Įspūdingiausiu modifikuotu automobiliu Australijoje" (angliškai tai skamba geriau - 'Australia's Most Impressive Custom Car').
Šis gražuolis pirmą kartą gimė 1978 m., o savo naują titulą užsidirbo parodoje "Meguiar's MotorEx 2011". Reikia pripažinti, kova nebuvo lengva, jam teko susikauti su dar 14 stprių varžovų. Apie juos irgi pasitaikius progai parašysime.
Titulo laimėtojui atiteko netik skambi etiketė, tačiau ir du bilietai į SEMA parodą Las Vegase įskaitant automobilio transportavimą. Tad šį egzempliorių jau buvo galim apamatyti SEMA parodoje, Meguiiar stende.
Adamas užtruko šešis metus, kol sukūrė tokį Ford'ą. Pirma idėja buvo XC padaryti sportinio stiliaus, bet vėliau pagavo nauji vėjai - taip vadinamas "pro-touring", kai klasikinis "muscle car'as" yra estetiškai modifikuojamas, keliama jo galia, bet išlaikomas vairavimo savybės - kad tokį show automobilį būtų galima ir smagiai vairuoti, o ne tik demonstruoti ant pjedestalo ar sukti ratus trasoje. Tiuninguojant Ford'ą, šeimininkas laikėsi minimalistinės idėjos "mažiau yra daugiau".
Kadangi Adamas džiaugiasi didžiuliu žmonos palaikymu, tai ir ji nelieka nuskriausta. Pastarajai sukurtas ne prastesnis projektas - 1964 Austin Healey Mark III convertible. Bet apie jį kada nors kitą kartą. Dabar metas - įspūdingiausiam Australijos projektui:
Truputį apie tai ką matom (angliškai):