„Peugeot“ siekis maksimaliai išnaudoti turimus resursus ne tik galėtų būti pavyzdys kitiems gamintojams. Vietoj to, kad eitų „Toyota“ išmintu keliu, kuriame matyti tik taupūs ir ypatingai ekologiški hibridinę pavarą turintys modeliai, prancūziška hibridinio automobilio formulė atrodo truputėlį kitaip.
„Sport Engineered“ vardą turėsiantis modelis turės keturių cilindrų turbininį motorą ir ne vieną, bet keletą elektros motorų. 82 kW galingumo elektrinis motoras suks priekinius ratus, o galinius suks net 150 kW galingumo elektros motoras. Tuo tarpu vidaus degimo variklis išspaus 200 arklio galių.
Dėka šios unikalios konfigūracijos, sportiškiausia „508“ modelio versija galės pradžiuginti maždaug 500 arklio galių išvystančia hibridine jėgaine ir galimybe iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,3 sekundės bei pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.
Tai bus pirmasis hibridinę pavarą turintis „Peugeot Sport“ padalinio modelis, kuris dėl pasikeitusio klimato ir vairuotojų poreikių pradeda išnaudoti elektros energiją savo naudai. Gamintojas iki šiol neapsisprendė ką daryti su „208 GTi“ pamaina, tačiau mes labai nenustebtume, jeigu sportiškiausia „208“ modelio versija taip pat turėtų hibridinę pavarą ar netgi taptų pilnai elektrinis.
Didžiausiu šio modelio trūkumu turėtų tapti pernelyg didelis svoris. Nors „Peugeot“ neatskleidė kiek „508 Sport Engineered“ svers, tačiau jis turėtų sverti daugiau negu dyzelinį variklį turinti „508“ versija, sverianti 1683 kilogramus.
Nepaisant to, geriausia dalis yra ta, jog „508 Sport Engineered“ bus gaminamas ne tik su sedano, bet ir su universalo kėbulo tipu.