Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Audi“ markės automobiliai šiuo metu yra vertinami, geidžiami ir mylimi, tačiau prieš keletą dešimtmečių situacija buvo visiškai kitokia, nes septinto dešimtmečio pradžioje „Audi“ vardas tiesiog neegzistavo.
Po to, kai 1964 metais „Auto Union“ koncerną nusprendė įsigyti „Volkswagen“, naujieji šeimininkai ne tik nusprendė atsikratyti „DKW“ prekinio ženklo, bet ir naujiems pagamintiems modeliams suteikti „Audi“ markės vardą. Taip vėliau atsirado tokie modeliai kaip : „Audi 60“, „75“, „80“ ar „90“.
Markusui priklausanti „Audi 72“ yra vienas iš pirmųjų naujai atgimusios kompanijos egzempliorių. Patekęs į Vokietijoje gyvenančio vaikino rankas, automobilis buvo atrestauruotas, pašalinti visi kėbulo trūkumai. Sekančiame etape Markusas sumontavo naujai pagamintas chromuotas kėbulo detales, „HP Drivetech“ orinės pakabos sistemą, o variklio skyriuje atsirado galingesnis variklis, sugebantis išvystyti 72 arklio galias.
„Audi“ markės automobiliai šiuo metu yra vertinami, geidžiami ir mylimi, tačiau prieš keletą dešimtmečių situacija buvo visiškai kitokia, nes septinto dešimtmečio pradžioje „Audi“ vardas tiesiog neegzistavo.
Po to, kai 1964 metais „Auto Union“ koncerną nusprendė įsigyti „Volkswagen“, naujieji šeimininkai ne tik nusprendė atsikratyti „DKW“ prekinio ženklo, bet ir naujiems pagamintiems modeliams suteikti „Audi“ markės vardą. Taip vėliau atsirado tokie modeliai kaip : „Audi 60“, „75“, „80“ ar „90“.
Markusui priklausanti „Audi 72“ yra vienas iš pirmųjų naujai atgimusios kompanijos egzempliorių. Patekęs į Vokietijoje gyvenančio vaikino rankas, automobilis buvo atrestauruotas, pašalinti visi kėbulo trūkumai. Sekančiame etape Markusas sumontavo naujai pagamintas chromuotas kėbulo detales, „HP Drivetech“ orinės pakabos sistemą, o variklio skyriuje atsirado galingesnis variklis, sugebantis išvystyti 72 arklio galias.