Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dar būtų įdomu peržiūrėti maršrutą, mažoka kilometrų, bei laiką kurie praleido keldamiesi keltu?
Veiksmo vieta: pusiaukelė greitkelyje Varšuva-Balstogė. Laikas 9.30 (lietuvos laiku) Minėtame ruože leistinas greitis 140 km/h. Automobilių srautas juda 120-140 km/h greičiu. Veidrodėlyje pasimato šviesos, po to spėju pastebėti automobilio markę, lietuviškus numerius ir reklaminį lipduką ant galinio stiklo. Kadangi ,,rekordo" sekėjai deklaravo važiavimą saugiu leistinu greičiu, o lenkdamas ekipažas ,,praėjo" kaip pro stovintį, pabandžiau sekti paskui,kad įvertinti greitį. Ir ką manot? Pasiekus 180-190 km/h ,,rekordininkų" automobilis sėkmingai tolo toliau:)). Taigi belieka tik įsivaizduoti kaip ir kokiais greičiais buvo įveikiamos kitos maršruto dalys...
Klausimas- kiek šitokio ,,rekordo" siekimas prisideda prie eismo saugumo ne tik LT, bet ir užsienyje? Kokie vairuotojų gebėjimai reaguoti į situaciją kelyje ,automobiliu be perstojo įveikus 4-5 tūks.kilometrų ? O svarbiausia - ko verti ekipažo nario parašymai viešuose informavimo šaltiniuose, pasisakymai ir pamokymai televizijos
laidose apie eismo saugumą.....
Taigi -,,Karalius nuogas" ir visi ale ,,rekordai" niekiniai..
Klausimas- kiek šitokio ,,rekordo" siekimas prisideda prie eismo saugumo ne tik LT, bet ir užsienyje? Kokie vairuotojų gebėjimai reaguoti į situaciją kelyje ,automobiliu be perstojo įveikus 4-5 tūks.kilometrų ? O svarbiausia - ko verti ekipažo nario parašymai viešuose informavimo šaltiniuose, pasisakymai ir pamokymai televizijos
laidose apie eismo saugumą.....
Taigi -,,Karalius nuogas" ir visi ale ,,rekordai" niekiniai..
REKLAMA
REKLAMA
Įspūdinga: aplink Baltijos jūrą apvažiavo per 2 paras