• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinai, kad kas ketvirto 15-29 metų vyro mirties priežastis yra alkoholis? O gal jau girdėjai, kad 80% merginų nekaltybę praranda išgėrusios? Nepaisant šių ir daugelio kitų faktų apie milžinišką alkoholio daromą žalą, Lietuvos jaunimas kasmet jo suvartoja vis daugiau, o pradedančių gerti amžius vis jaunėja. Alkoholis moksleivių tarpe tapo įprastu dalyku. Gal jau laikas susimąstyti?

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos moksleivių sąjunga kartu su partneriais inicijuoja moksleiviams skirtą visuomeninę akciją „IŠPILK!“. Akcijos metu mokiniai yra kviečiami patys kurti socialines reklamas ir taip prisidėti prie kovos su alkoholizmu. Ši akcija vykdoma, nes pastaruoju metu jaunimo alkoholizmui pažaboti imamasi vis griežtesnių priemonių ir draudimų. Tokios priemonės taikomos nepasitarus su jaunimo atstovais, neatlikus apklausų, nebandžius atrasti alkoholizmo jaunimo tarpe priežasčių. Griežti draudimai tik sukelia dar daugiau susipriešinimo ir sumaišties.

REKLAMA

Lietuvos moksleivių sąjunga pasisako už kovą su alkoholizmu, naudojant konkrečius, realius ir, svarbiausia, efektyvius kovos būdus, kurie suvienija jaunus žmones. Tyrimais įrodyta, kad vienas iš efektyviausių būdų kovoti su žalingais įpročiais – socialinė reklama. Gera socialinė reklama padeda keisti požiūrį, nuostatas, vertybes. Jokie draudimai kovoje su alkoholiu jau nebepadės. Kovojant su įsišaknijusiomis visuomenės bėdomis būtinas vieningumas. Tik mes patys galime tai sustabdyti.

REKLAMA
REKLAMA

Tu moksleivis? Gal jau turi idėjų? Nieko nelauk:

1.    Griebk kamerą, mobilų telefoną ar kitą filmuojantį prietaisą ir sukurk trumpą socialinę reklamą, kurios tikslas – skatinti moksleivius nevartoti alkoholio.

2.    Tavo kūrybai – jokių apribojimų! Gali filmuoti vienas, su klase, su draugais. Vienintelė sąlyga – Tu turi būti moksleivis (-ė).

3.    Reklamos trukmė nuo 10 sekundžių iki 10 minučių.

4.    Nepamiršk, kad svarbiausia – originali Tavo idėja, iniciatyva ir dalyvavimas. Vaizdo įrašo ir garso kokybė – antraeiliai dalykai.

5.    Sukurtą reklamą iki gegužės 14 d. įkelk čia ispilk.holivudas.lt.

6.    Lauk gegužės 15 d. kol portalo lankytojai ir autoritetinga komisija išrinks geriausias socialines reklamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akcijos mecenatai – Forum Cinemas ir Holivudas.lt – įsteigė išties vertingus prizus. Pirmos vietos laimėtojo laukia įspūdingas prizas – nešiojamasis kompiuteris Asus Eee. Antrą vietą laimėjusio filmuko autoriui Forum Cinemas padovanos pasirinkto filmo specialų VIP seansą į kurį laimėtojas galės nemokamai nusivesti visą savo klasę. O trečios vietos laimėtojo laukia puikus mobilus telefonas Sony Ericsson. Geriausi filmukai bus parodyti per oficialią akcijos televiziją – MTV. Nieko nelauk – „IŠPILK!“ ir socialinės reklamos kūrimui pakilk!

Vykdant tokio pobūdžio akciją labai svarbi yra tinkama informacijos sklaida. Todėl esame labai dėkingi savo informaciniams rėmėjams, ir džiaugiamės, kad tiek išties socialiai atsakingų ir jaunimo problemoms neabejingų įmonių labai geranoriškai sutiko mums padėti" – teigė Ignas Dirma, LMS Jaunimo politikos komiteto koordinatorius. Labai vertingą informacinę paramą akcijai suteikė didžiausi informaciniai portalai delfi.lt, alfa.lt, balsas.lt, bernardinai.lt, bendravimo ir pramogų portalai klase.lt ir starchat.lt, dienraščiai „Vilniaus diena", „Kauno diena", „Klaipėdos diena", regioninis laikraštis „Širvintų kraštas". Paskleisti informaciją apie akciją per dar vieną moksleivių tarpe labai populiarų kanalą – wap svetaines – mielai sutiko padėti wap.wip.lt – viena didžiausių lietuviškų wap kūrimo platformų. Wip.lt dėka moksleiviai galės peržiūrėti akcijos naujienas ir geriausius filmukus tiesiog savo mobiliajame telefone.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų