Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Čia ne kliento kaltė. Bankas iškarto turi grąžinti pinigus ir taškas. Jei ne, bankyrą kabinti už kiaušų.
Manau kad vyriausybei leidus bankai sukūrė tokį modelį ,kad sukčiams viskas būtų paprasčiau visokios programėlės,bekontakciai atsiskaitymai,o šiuolaikiniuose tel.tokios imantrybes,kad ne žmogus valdo tel,bet tel.valdo kas ten įdiegta neaišku!
Na tokiose šalyse kaip JAV Kanada Japonija yra grynieji pinigai,o čia lietuviai pablūdo su banko kortelėm.Gal atsikošėt turi bankai.
Cia romanas apie meile,isgalvotas pasakojimas,gerai isiskaitykite,suprasite.
Taip kiek kartų skambino iš svedbankio ,juokingiausia tai kad pokalbį pradeda rusiškai ,nors numeris registruotas Lietuvoje ,bankas Lt jurisdikcijoje dirbantis.Ydomiausiai kad pas juos sukčius fone girdisi kaip daug operatorių dirbtu.Gerai kad jie nemoka lietuviškai ,nes būtų visiškas krahas.
Jau ruošia bankus bankrotui .Vis daugėja straipsnių apie sukčius ir kaip su ta roblema nesusitvarko bankai.Laukiam kaip dangaus manos skaitmeninio euro.
@Apgaulė artima savo
Jokių skaitmeninių eurų.Tik GRYNIEJI.
G
Geriausia kad kyber smiber vagystes klesti o dauguma vistiek nori atsisakyti grynuju ir pan... Jo.....
Vmi pasieme jiems perspejimu nereikia
100% buvo anksčiau pirkusi Temu
REKLAMA
REKLAMA
Įspėja kiekvieną: staiga iš banko sąskaitos dingo 300 eurų, nors nieko nepirko, jokių nuorodų nespaudė