Idėja kažkaip susidoroti su šunų ekskrementų problema miesto gyventojams kilo praėjusių metų pabaigoje. Tuomet Madrido priemiesčio Brunete gyventojai kreipėsi į reklamos agentūrą pagalbos, kad ši sugalvotų kampanijos koncepciją. Tiesa, vietos politikai perspėjo, kad pinigų šiai kampanijai skirta nebus. Tačiau agentūrai taip patiko pati mintis, kad šie sutiko dirbti be atlygio.
Pirmajame kampanijos etape paskui užmaršius šunų šeimininkus važinėdavo dirbtinis, radijo bangomis valdomas dirbtinė krūvelė ir reikalavo jį pasiimti su savimi. Po šios akcijos nesurinktų ekskrementų kiekis ženkliai sumažėjo, tačiau vėliau vėl pradėjo didėti. Tuomet buvo nutarta pereiti prie antrosios akcijos fazės.
Antrojoje akcijos dalyje prisijungė savanoriai. Jie sekdavo paskui šunų savininkus, prieidavo prie tų, kurie nesusirinkdavo savo šunų ekskrementų ir paklausdavo šuns vardo ir veislės. Turėdami šiuos duomenis savanoriai iš duomenų bazės gaudavo informaciją apie šių šunų savininkus.
Po to į dailią dėžutę būdavo supakuojama šuns „dovanėlė“ ir nuvežama tiesiai į namus savininkui. Dėžutę ir perspėjimą apie gresiančią baudą teikdavo tiesiai į rankas.
Po akcijos pabaigos, miesto valdžia džiaugėsi rezultatais, o reklamos agentūra džiaugėsi gavusi apdovanojimą reklamos parodoje.