• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskutiniais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, daugiau nei pusė (52 proc.) Lietuvos gyventojų kasdien naršo internete, du trečdaliai (61 proc.) – bent kartą per savaitę. Beveik keturi iš dešimties interneto naudotojų – perka prekes internetu. Be to, statistika rodo, jog Lietuvoje perkančių internetu skaičius auga bene sparčiausiai lyginant su kitomis Europos Sąjungos šalimis.

Paskutiniais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, daugiau nei pusė (52 proc.) Lietuvos gyventojų kasdien naršo internete, du trečdaliai (61 proc.) – bent kartą per savaitę. Beveik keturi iš dešimties interneto naudotojų – perka prekes internetu. Be to, statistika rodo, jog Lietuvoje perkančių internetu skaičius auga bene sparčiausiai lyginant su kitomis Europos Sąjungos šalimis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Statistika iškalbinga – vartotojas keliasi į virtualią erdvę. Kuo jaunesnis, tuo drąsiau. Vartotojų įpročiai taip pat keičiasi. Kiekvienais metais apsipirkimas internetu Lietuvoje išauga bent 5 procentiniais punktais. O tų, kurie nuomonę apie vieną ar kitą produktą susidaro peržvelgę pasiūlymus internete – bene dauguma visų pirkėjų“, - sakė žaliuzėmis ir vartais prekiaujančios bendrovės „Dextera“ rinkodaros skyriaus vadovas Vaidotas Antanaitis. Įmonės atstovo teigimu, šie pirkėjų vartojimo įpročių pokyčiai padiktavo ir kiek netradicinį verslo sprendimą: bendrovė pirmoji Baltijos jūros regione atidarė elektroninę parduotuvę, kurioje galima įsigyti garažo vartus ir jų priedus.

REKLAMA

„Lietuvoje dažniausiai elektroninė prekyba iki šiol buvo naudojama perkant drabužius, avalynę, sporto prekes, aksesuarus ir bilietus į įvairius renginius. Taip pat populiaru pirkti namų ūkio reikmenis, telekomunikacijų paslaugas, turistines keliones ar elektroninius prietaisus. Mes žiūrime į ateitį ir manome, kad visos prekės ir paslaugos anksčiau ar vėliau persikels į virtualią erdvę. Savo srityje norime būti pirmi“, - sako V. Antanaitis. Pasak rinkodaros specialisto, elektronine prekyba siekiama ne tik būti arčiau kliento, pasiūlyti jam lengvesnį ir paprastesnį būdą įsigyti norimą prekę, bet ir padidinti prekybos apimtis į užsienį. Birželio pradžioje startavusi elektroninė garažo vartų parduotuvė veikia lietuvių ir anglų kalbomis, artimiausiu metu ji bus prieinama ir rusakalbiams, latviams.

REKLAMA
REKLAMA

„Ši platforma yra skirta tiems klientams, kurie neturi galimybės ar laiko nuvažiuoti iki mūsų skyrių, nors parduotuvių tinklas išties platus. Sistema padaryta labai paprasta – bene trimis paspaudimais jūs gaunate pasiūlymą pagal jūsų garažo išmatavimus ir norimą vartų valdymo sistemą. Prieš įvykdant užsakymą, išmatavimus dar patikslina mūsų specialistas - tad jokios rizikos, paprasta ir patogu“, - sakė V. Antanaitis ir pridūrė, kad dar paprasčiau yra įsigyti įvairius vartų priedus, kiemo vartų automatiką, užtvarus ir kitus smulkesnius elementus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dextera“ atstovo teigimu, investicijos į elektroninę parduotuvę siekia 30 tūkst. litų. Planuojama, kad elektroninė prekyba ženkliai prisidės prie pardavimų augimo. Vertinant vien pernai metų įmonės rezultatus, garažo vartų pardavimai Lietuvoje augo bene dvigubai. Šių metų pirmą ketvirtį augimas sudaro 40 proc. Įmonė turi 24 parduotuves 15 Lietuvos miestų.

UAB „Dextera“ yra žinoma kaip viena seniausių ir didžiausių įmonių Baltijos šalyse gaminanti visų rūšių žaliuzes ir tiekiančių detales jų gamybai. Kompanija eksportuoja savo gaminius į Baltijos šalis, Austriją, Didžiąją Britaniją, Italiją, JAV, JAE, Skandinaviją ir kitas šalis. Prekyba vokiškus standartus atitinkančiais vartais kompanija pradėjo 2009 metais.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų