• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 

Didžiosios technologijų kompanijos susidomėjo išmaniaisiais laikrodžiais. Žiniasklaida skelbia esą „Google“, „Apple“, „Samsung“ ir LG pluša kurdamos savo išmaniuosius laikrodžius, kuriais ruošiasi nustebinti pasaulį, rašo „Business Insider“.

REKLAMA
REKLAMA

Tokių laikrodžių koncepcija gana paprasta. Šie įrenginiai bus suderinami su telefonais ir suteiks galimybę ant savo riešo stebėti įeinančius skambučius, trumpasias žinutes bei socialinių tinklų pranešimus.

REKLAMA

Nepaisant susidomėjimo bangos tenka pripažinti, kad išmanieji laikrodžiai nėra jokia naujiena. Keletas bendrovių jau senokai sukūrė savo išmaniuosius laikrodžius, tačiau dauguma jų nepateisino pirkėjų poreikių.

„Sony“

„Sony“ pardavinėja išmaniuosius laikrodžius, kuriuose veikia „Android“ operacinė sistema. Pernai pristatytas produktas sulaukė aršios kritikos. Laikrodyje yra įrengtas spalvotas, lietimui jautrus ekranas, kuriame veikia tokios mobiliosios programėlės kaip „Facebook“ ir „Twitter“.

REKLAMA
REKLAMA

Apžvalgininkų teigimu „Sony“ laikrodis pasižymi siaubingu valdymu, tačiau jo kaina gana patraukli – 130 JAV dolerių. „Gizmodo“ verdiktas paprastas – tai prasčiausias „Sony“ produktas.

„Microsoft“

2004 metais „Microsoft“ sukūrė išmaniųjų laikrodžių pirmtakams skirtą platformą SPOT, kuri siteikė galimybę FM bangomis siųsti naujienas, orų prognozes ir kitą informaciją į laikrodžius. Vartotojui ši paslauga kainavo 59 JAV dolerius per metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokios bendrovės kaip „Swatch“ ir „Fossil“ susigundė „Microsoft“ platforma ir pateikė rinkai keletą laikrodžių palaikančių SPOT, tačiau dėl menko pirkėjų susidomėjimo netrukus tokių produktų gamybą teko nutraukti.

2008 metais „Microsoft“ sustabdė projekto vystymą.

„Apple“

„Apple“ 2010 metais savo grotuvui „iPod Nano“ suteikė kvadrato formą, kuri tinka rankiniam laikrodžiui. Į tą patį produktą buvo įdiegtos kelios programėlės, kurių dėka grotuvo ekrane buvo galima matyti pilnavertį laikrodį.

REKLAMA

Neilgai trukus programėlių kūrėjai pasiūlė dar daugiau laikrodžių programėlių skirtų grotuvui. Vis dėlto pernai „Apple“ atsisakė „iPod Nano“ sąsajų su išmaniuoju laikrodžiu ir suteikė grotuvui naują formą.

LG

2009 metais LG pristatė prduktą „GD910 Watchphone“. Laikrodis, turintis lietimui jautrų ekraną be viso kito turėjo ir telefono skambinimo funkciją.

REKLAMA

Bėda ta, kad retas pirkėjas norėtų kalbėti su savo riešu, todėl patogiausia tokį laikrodį buvo naudoti su „Bluetooth“ ausinėmis. Kritikai teigiamai įvertino produktą, tačiau LG atsisakė planų pradėti masinę gamybą.

„Samsung“

Tais pačiais metais „Samsung“ pristatė didelio dėmesio sulaukusį išmanųjį laikrodį „S9110“, kuris taip pat turėjo mobilaus telefono funkciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laikrodžio savininkas galėjo sinchronizuoti įrenginį su elektroniniu paštu, groti muzikinius failus, ir skambinti į kitus telefonus. Deja, koją pakišo pernelyg didelė produkto kaina siekusi 600 JAV dolerių.

„i'm Watch“

Italų bendrovė pasiūlė išmanųjį laikrodį „i'm Watch“, kuris gali būti sinchronizuojamas su išmaniuoju telefonu, todėl lietimui jautriame ekrane vartotojas gali matyti įeinančius skambučius, skaityti paštą ir trumpasias žinutes. Laikrodyje veikia keletas mobiliųjų programėlių.

REKLAMA

Apžvalgininkų teigimu šio laikrodžio valdymas yra nepatogus, programinė įranga prasta, baterijos gyvavimo laikas trumpas, o kaina nepadori. „i'm Watch“ kainuoja 450 JAV dolerių.

„Motorola“

„Motorola“ 2011 metais pristatė įrenginį „MotoActv“, kuris yra skirtas sportuojantiems žmonėms. „MotoActv“ stebi savininko pulsą, žingsnius, groja muziką ir GPS pagalba gali nustatyti buvimo vietą.

REKLAMA

250 JAV dolerių kainuojantis laikrodis iki šiol nesulaukė populiarumo.

„Pebble“

„Pebble“ tapo bene vieninteliu išmaniuoju laikrodžiu, kuris sulaukė sėkmės ir iš naujo atgaivino susidomėjimą šiais įrenginiais.

Bendrovė pasinaudojo projektu „Kickstarter“, kad pritrauktų 10,2 mln. JAV dolerių finansavimą laikrodžio kūrimui. Metų pradžioje „Pebble“ pasiekė pirmuosius pirkėjus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laikrodžio ekrane yra įrengtas juodai baltas ekranas, kokį turi daugelis elektroninių skaityklių, todėl net ir saulėtą dieną informaciją galima įžiūrėti gana aiškiai.

„Bluetooth“ dėka „Pebble“ gali būti prisijungti prie „iPhone“ ir „Android“ telefonų. Ši funkcija suteikia galimybę matyti įeinančius skambučius, trumpasias žinutes ir kitus pranešimus.

Be to, laikrodžiu galima kontroliuoti muziką, kuri groja telefone.

„Pebble“ kaina siekia 150 JAV dolerių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų