Islandijos vyriausybė šalies gyventojų šiandien prašo valandą laiko paskirti „Facebook“ ir „Twitter“ tinklams.
Tikimasi, kad jie populiariuose socialiniuose tinkluose skleis žinią apie padėtį Islandijoje ir taip padės gelbėti žlungantį turizmą.
„Tai pasaulinė akcija, kuri praneš, jog tikrai ne visa Islandija yra nuklota vulkaninėmis dulkėmis“, - žurnalistams sakė turizmo direktorius Jonas Gunnaras Borgthorssonas.
„Ugnikalnio išsiveržimas Islandijai nepridarė daug žalos: tiesiogiai buvo paveikta vos trys penki procentai salos. Ugnikalniai yra gerokai nutolę nuo urbanistinių zonų, o mes esame gerai pasiruošę atremti jų išsiveržimus“, - sakė jis.
Daugiau nei prieš mėnesį išsiveržęs Eyjafjoell vulkanas sukėlė didžiausią žemyne aviacijos krizę nuo Antrojo pasaulinio karo laikų.