Daugiau negu 7000 trumpųjų žinučių socialiniame tinkle viso labo vos per kelias minutes – tiek dėmesio sulaukta sužinojus, jog spalvingus kostiumus scenai pasirinkę Islandijos atstovai pateko į finalą. Nors dainą „No Prejudice“ atlikusi grupė ir yra lyginami su vaikiškos laidos herojais teletabiais, atlikėjai socialiniame tinkle savo dainos pavadinimą pavertė viena labiausiai vartotina žyme – #noprejudice.
Kaimynai latviai taip pat neturėtų nusiminti. Nors į finalą linksmuolių grupė „Aarzemnieki“ (lat. „užsieniečiai“) su vokalistu iš Vokietijos ir nepateko, tačiau „Twitter“ paskyroje jų dainos pavadinimas tapo populiare žyme #caketobake, kuri išpopuliarėjo visame pasaulyje.
Užfiksuota, kad praeitais metais per Eurovizijos konkursą Švedijoje socialinio tinklo „Twitter“ vartotojai išsiuntė daugiau negu 3,7 milijono žinučių apie atlikėjus bei patį konkursą, kuomet 2012 skaičius siekė 2,1 milijono. Šiemet po pirmojo pusfinalio užfiksuota kiek daugiau negu pusė milijono žinučių.