Kaip ir bet kuris automobilių gamintojas, norintis pradėti savo automobilių prekybą Europoje, iš pradžių jie turi praeiti ypatingai griežtus homologacijos testus, kuriuos atlieka kelios skirtingos organizacijos. Ir žinoma, viena iš jų yra Vokietijos techninių apžiūrų organizacija.
„HiPhi“ markės automobiliams praėjus homologacjios testus ir gavus oficialų patvirtinimą, jog jie atitinka Europos Sąjungos keliamus reikalavimus, „HiPhi“ dabar pradės kurti šios markės atstovybių tinklą.
„HiPhi“ save pristato kaip prabangių, išmanių, elektrinių automobilių gamintoją. Markės sprendimas labiausiai susitelkti į technologijas turėtų sudominti europiečius, kuriems pažangūs įrenginiai ir sprendimai juose yra vienas svarbiausių kriterijų renkantis sekantį automobilį.
Pavyzdžiui, „HiPhi“ teigia, jog Europoje pasirodysiantis modelis X, leis šio automobilio savininkams suprogramuoti priekinius žibintus, jog jie galėtų atvaizduoti tam tikrus vaizdus ar net filmus.
Automobilio viduje gamintojas sumontavo gigantišką, net 19,9 colio lietimui jautrų ekraną, kuriame vairuotojas arba keleivis galės valdyti tuziną skirtingų funkcijų. Be to, pačioje prabangiausioje versijoje standartiškai bus montuojamas dar vienas ekranas, skirtas keleiviui.
„HiPhi“ būsimiems X modelio savininkams leis pasirinkti iš šešių arba keturių sėdimų vietų konfigūracijos. Jeigu pasirinkite versiją su keturiomis sėdynėmis, tuomet komforto įrangos sąraše atsiras miniatiūrinis šaldytuvas bei plačiai reguliuojamos galinės sėdynės. Gale taip pat bus galima rasti aštuonių colių jutiklinį ekraną.
„HiPhi X“ bus komplektuojamas su 97 kWh talpos baterija ir dviem elektros varikliais, po kiekvieną ant priekinės ir galinės ašies. Gamintojas tikina, jog bendra elektros variklių galia siekė 600 arklio galių.
Tokio pajėgumo pilnai užteks automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sekundės. Gamintojas taip pat pabrėžia, jog su pilnai įkrauta baterija automobilis įveiks 650 kilometrų distanciją, tačiau verta pažymėti, jog šis rodiklis užfiksuotas atliekant ne Europos, o Kinijos energijos sąnaudų matavimus.
„HiPhi X“ nebus vienintelis modelis kurį išvysime Europoje. Gamintojas taip pat planuoja Europoje pradėti „HiPhi Z“ sedano prekybą. Pastarasis naudos tokios pačios talpos bateriją bei elektros variklių konfigūraciją, tad akceleracija iki 100 km/val. bei nuvažiuojamas atstumas yra absoliučiai identiški.