Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai, kad ir vėl arba nesugebama suprasti prasmės kas parašyta ir išverčiame belekaip, arba net nežinau, kodėl toks aplaidumas. Pirma apie kokias čia skyles kalbame? ADB-S signalai yra nekoduoti, todėl į juos laužtis net nereikia. Visą informaciją galima gauti turint šitų signalų priėmimui. Dėl to interneto svetainėse galima stebėti bet kurį lėktuvo maršrutą, ir tas daroma jau labai senai. Antra, jei piktybiškai elgtis, tai taip galima klonuoti lėktuvą ir duoti jam komandas, bet tai jau yra draudžiama įstatymu ir tokius prietaisus nesunku susekti spec. tarnyboms. Trečia, kad tai daryti, net nereikia laužtis į lėktuvo kompiuterį. Ketvirta, šios žinios labai pasenusios, nes dar prieš pusmetį rusų saugumo specialistas visa tai laboratorijos sąlygomis pademonstravo. Net nebesinori skaityti šio portalo, kai pateikiama netiksli informacija.
@Neo25
"Visą informaciją galima gauti turint šitų signalų priėmimui." - nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti,
"...ir tas daroma jau labai senai." - senai tik atrodyti galima, jei šnekame apie laiką tai sakoma seniai.
"...ir tas daroma jau labai senai." - senai tik atrodyti galima, jei šnekame apie laiką tai sakoma seniai.
REKLAMA
REKLAMA
Įsilaužėliai išmoko telefonais valdyti keleivinius lėktuvus?