Variklio projektavimo darbai užtruko ir dėl dar vienos priežasties – elektrifikacijos. Bendrovės inžinieriai siekdami turėti universalų, įvairiems automobiliams tinkamą motorą, atliko aibę eksperimentų, kurie leistų sukurti kompaktišką, bet tuo pačiu ir su hibridine pavara sklandžiai veikiantį variklį.
Tad kol bendrovės atstovai naujutėlio variklio technines charakteristikas siekia išlaikyti paslaptyje, mes galime į jį pažvelgti ir jo pasiklausyti.
Šiuo metu žinoma, jog 6 cilindrų motoras bus montuojamas į „Aston Martin Valhalla“ ir „Aston Martin Valkyrie“ superautomobilius, kurių pasirodymas numatytas 2020 ir 2021 metais.
Tai – įsimintinas įvykis. Nišinių automobilių gamintojas pristatė visiškai naują vidaus degimo variklį, kuris pakeis iki šiol naudotus agregatus.
3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis yra pirmasis „Aston Martin“ inžinierių sukurtas variklis per pastaruosius dešimtmečius. Iš tiesų, „Aston Martin“ savomis jėgomis vidaus degimo variklį paskutinį kartą suprojektavo 1968 metais arba prieš 52 metus.
Sukurti vidaus degimo variklį nuo absoliutaus nulio yra pakankamai sudėtingas uždavinys. Ypač tokiai kompanijai kaip „Aston Martin“, kuri neturi tokio stipraus užnugario kaip „Porsche“, priklausanti „Volkswagen“ grupei ar „Maserati“, kuri taip pat baiginėja naujutėlio variklio kūrimo darbus.
Keletą metų trukę variklio projektavimo darbai užsitęsė gerokai ilgiau negu buvo planuota, nes „Aston Martin“ inžinieriai norėjo būti užtikrinti, jog naujutėlis agregatas sugebėtų atitikti ypatingai griežtus „Euro 7“ taršos reikalavimus, kurie įsigalios 2025 metais.
Tai – įsimintinas įvykis. Nišinių automobilių gamintojas pristatė visiškai naują vidaus degimo variklį, kuris pakeis iki šiol naudotus agregatus.
3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis yra pirmasis „Aston Martin“ inžinierių sukurtas variklis per pastaruosius dešimtmečius. Iš tiesų, „Aston Martin“ savomis jėgomis vidaus degimo variklį paskutinį kartą suprojektavo 1968 metais arba prieš 52 metus.
Sukurti vidaus degimo variklį nuo absoliutaus nulio yra pakankamai sudėtingas uždavinys. Ypač tokiai kompanijai kaip „Aston Martin“, kuri neturi tokio stipraus užnugario kaip „Porsche“, priklausanti „Volkswagen“ grupei ar „Maserati“, kuri taip pat baiginėja naujutėlio variklio kūrimo darbus.
Keletą metų trukę variklio projektavimo darbai užsitęsė gerokai ilgiau negu buvo planuota, nes „Aston Martin“ inžinieriai norėjo būti užtikrinti, jog naujutėlis agregatas sugebėtų atitikti ypatingai griežtus „Euro 7“ taršos reikalavimus, kurie įsigalios 2025 metais.