Laidos metu testuotas 2019 metais pagamintas „A5 Sportback“ per keletą metų jau yra nuvažiavęs beveik 190 tūkst. kilometrų.
„Manau, kad tai yra puiki proga pasikalbėti apie tai, kaip šis automobilis atlaiko tokį intensyvų naudojimą ir kaip jis atrodo po sąlyginai ne daug laiko, bet nemažai kilometrų“, – laidos žiūrovus intrigavo žurnalistas Vytenis Kudarauskas.
Po šių automobilių variklio dangčiu gali suktis 2 arba 3 l benzininiai ir tokio paties darbinio tūrio dyzeliniai varikliai. Po atnaujinimo 2019-ais, variklių gama taipogi buvo pralplėsta varikliais su lengvosiomis „Mild hybrid“ hibridinėmis sistemomis. Didžioji dauguma rinkoje esančių „A5 Sportback“ modelių turi automatines pavarų dėžes, bet silpnesni variantai gali turėti ir šešių pavarų mechanines.
Išbandyta „A5 Sportback“ turi 2 l, 150 arklio galių benzininį variklį su automatine greičių dėže.
„Labai geras derinys, nes variklis ir pavarų dėžė suderinti praktiškai nepriekaištingai, todėl jokių priekaištų šiai sąjungai neturiu. Pats variklis, nors turi, sakykime, tik 150 arklio galių, tačiau yra dinamiškas ir labai jautriai, teigiama prasme, reaguoja į aksleratoriaus paspaudimą“, – pastebėjo laidos vedėjas.
Antros kartos „Audi A5 Sportback“ nėra praktiškas ir komfortiškas automobilis.
„A5 Sportback“ galinė dalis nėra vieta, kurioje norisi ilgai būti, nes dėl žemėjančios stogo linijos, vietos galvai nėra daug, ypač tai pajaus aukštesni keleiviai. Bagažinė taip pat ne praktiškumo etalonas – neatlenkus galinių sėdynių čia telpa 465 litrai, arba 30 litrų mažiau nei A4 modelyje“, – pastebėjo V. Kudarauskas.
Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite straipsnio viršuje.
Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.