• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažniausiai Lietuvos vaikai renkasi televizorių arba leidžia laiką internete. Šios dvi žiniasklaidos priemonės populiariausios tarp 7–14 metų vaikų, tačiau daugiau jaunesnių renkasi televiziją, o vyresnių – internetą.

REKLAMA
REKLAMA

Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT tyrimas, kurio metu 7–14 metų amžiaus vaikai buvo klausiami apie elgseną internete.

REKLAMA

Radijas sudomina mažiau nei kas antrą mūsų šalies vaiką ir yra populiaresnis tarp vyresniųjų. Vertinant vaikų spaudos skaitymą, matyti, kad popieriniai žurnalai šioje amžiaus grupėje paklausesni nei laikraščiai. Žurnalus nors kartą per savaitę teigia sklaidę maždaug trečdalis, o laikraščius – penktadalis vaikų.

REKLAMA
REKLAMA

Internetą stacionariajame ar nešiojamame kompiuteryje teigia naudojantys 94 proc. vaikų nuo 7 iki 14 metų amžiaus. Bent kartą per savaitę internetu naudojasi 97,8 proc. vyresnių vaikų, tarp jaunesnių, t.y. 7–11 metų, šis rodiklis mažesnis ir siekia 90,2 proc.

Reikėtų pastebėti, kad vyresnių vaikų grupėje prisijungusiųjų prie interneto per mobilųjį įrenginį skaičius yra daugiau nei dvigubai didesnis nei jaunesnių. Internete mobiliuose įrenginiuose naršo kas antras 12–14 metų vaikas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip pastebima tyrime, vaikų poreikiai internete daugiausiai susiję su informacijos paieška ir pramogomis. Daugiausiai vaikai naudojosi paieškos sistemomis (93 proc.), žaidė internete (91 proc.), klausėsi muzikos įvairiose svetainėse (88 proc.), žiūrėjo vaizdo įrašus vaizdo portaluose (87 proc.). 74 proc. vaikų teigė besinaudojantys el. paštu ir tiek pat – leido laiką socialiniuose tinkluose.

REKLAMA

Skirtingo amžiaus vaikų veiklos internete prioritetai skiriasi – jaunesni pirmenybę teikia žaidimams ir tik po to renkasi kitas veiklos formas, tuo metu vyresni internetą išnaudoja žymiai plačiau.

Vyresni labiau bendrauja internete – 91 proc. socialinių tinklų svetainėse ir 90 proc. – el. paštu.

Populiariausios tarp visų tiriamųjų buvo tarptautinių kompanijų interneto platformos ir svetainės – „Google“, „Facebook“, „Youtube“, „Gmail“.

Tyrimas Lietuvoje buvo atliktas 2013 m. pavasarį. Jo metu buvo apklaustas 191 vaikas nuo 7 iki 14 metų amžiaus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų