Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ieškodami naujo automobilio, daugelis baiminasi egzempliorių, kurie buvo patekę į rimtesnę avariją. Iš dalies, daugelio nenoras pirkti mašiną, kuri buvo avarijoje suprantamas, tačiau ar tikrai reikėtų bijoti mašinos, kuriai reikėjo ne tik pakeisti priekinį buferį, bet atlikti žymiai rimtesnę plastinę operaciją?
Ne vieną automobilį išardę automanai pasakytų, jog viskas priklauso nuo mašinos sužalojimų. Jeigu buvo labai rimtai pažeista automobilio struktūra, tuomet užsidėkite pačius patogiausius batus ir bėkite šalin. Jeigu pačios svarbiausios automobilio struktūros vietos yra sveikos ir nepažeistos, savo amatą išmanantis specialistas viską į savo vietas sudėlios ne ką prasčiau negu žmogus, dirbantis konkrečios markės gamykloje.
Mūsų pamėgto „Youtube“ kanalo žvaigždė, mechanikas - Artūras, paviešino naują savo darbą, kuriame pamatysite kaip jis tvarko apynaujį 4 serijos „BMW“ kupė. Darbo daug, tačiau savo sritį puikiai išmanantis vyras puikiai žino kaip reikia prikelti sudaužytą mašiną.
Ieškodami naujo automobilio, daugelis baiminasi egzempliorių, kurie buvo patekę į rimtesnę avariją. Iš dalies, daugelio nenoras pirkti mašiną, kuri buvo avarijoje suprantamas, tačiau ar tikrai reikėtų bijoti mašinos, kuriai reikėjo ne tik pakeisti priekinį buferį, bet atlikti žymiai rimtesnę plastinę operaciją?
Ne vieną automobilį išardę automanai pasakytų, jog viskas priklauso nuo mašinos sužalojimų. Jeigu buvo labai rimtai pažeista automobilio struktūra, tuomet užsidėkite pačius patogiausius batus ir bėkite šalin. Jeigu pačios svarbiausios automobilio struktūros vietos yra sveikos ir nepažeistos, savo amatą išmanantis specialistas viską į savo vietas sudėlios ne ką prasčiau negu žmogus, dirbantis konkrečios markės gamykloje.
Mūsų pamėgto „Youtube“ kanalo žvaigždė, mechanikas - Artūras, paviešino naują savo darbą, kuriame pamatysite kaip jis tvarko apynaujį 4 serijos „BMW“ kupė. Darbo daug, tačiau savo sritį puikiai išmanantis vyras puikiai žino kaip reikia prikelti sudaužytą mašiną.