Nuo šiol visose 112 modernių „Lukoil“ degalinių 95 benzinas keičiamas į 95 ecto, premium klasės 95 ecto benzinas – 95 ecto plus, o dyzelinas – D ecto.
Vso kuro kaina išliks tokia pati, išskyrus 95 ecto plus su didesne norma papildomų priedų, kuris brangs 7-8 centais. Tačiau, kaip teigia „Lukoil“ atstovai, net ir esant didesnei kainai, važiuojant „Ecto plus“ degalais, išleidžiama mažiau, nes sunaudojama mažiau kuro.
„Lukoil Baltija“ generalinis direktorius Ivano Paleičiko teigimu, pakeisti įprastą kurą „Ecto plus“ degalais paskatino jų populiarumas.
„Visiems šiais laikais yra svarbu taupyti, o taip pat naudoti kokybiškus produktus, kurie tausoja aplinką ir, svarbiausia, patį automobilį. Galima sakyti, einame priekyje traukinio Lietuvoje ir norime klientui suteikti gerą produktą už protingą kainą“, - sakė I. Paleičikas. Anot jo, nuolatinis atsinaujinimas ir sekimas naujausiomis technologijomis yra vienas pagrindinių kompanijos prioritetų.
Žiūri į perspektyvą
Degaluose su specialiais priedais esantys komponentai apsaugine plėvele padengia automobilio variklio vidinę dalį, jį apsaugodami nuo apnašų priedai apnašas pašalina. Šie degalai taip pat mažina trintį tarp stūmoklio ir cilindro. Dėl to, užtikrinamos ne tik mažesnės kuro sąnaudos, bet ir mažesnė kenksmingų medžiagų emisija, nepriekaištingas variklio darbas, geresnė akseleracija.
Kompanijos „Afton Chemical Ltd“, kurios technologijos padėjo sukurti „Ecto plus“ degalus, atstovas Ilja Charku sakė: „Manome, kad tai yra didelis žingsnis tiek tausojant aplinką, gamtos išteklius. JAV visi degalai privalo būti su tausojančiai priedais, Europoje to dar nėra, tačiau mes žiūrime į perspektyvą.
Baltijos regionui tiekiami multifunkcionalūs kompanijos gaminami produktai gaminami Belgijoje.
Dujoms priedų greitai nebus
Tausojančių aplinką ir mažinančių išlaidas kurui dujų priedų greitu metu nebus, nors tai ir nėra sunkiai įgyvendinama technologiškai.
„Tai nėra sunku padaryti, nes suvartojimas (dujų – balsas.lt) yra gana ribotas. Pavyzdžiui, Olandijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje – niekas nevažinėja dujomis. Todėl ta pati JAV neinvestuoja į šią sritį. Yra keletas kompanijų, kurios pila priedus, tačiau rimto partnerio, kuris pasakytų, kad tai efektą – nėra“, - sakė I. Paleičikas.
Kadangi dujos yra šalutinis produktas, dažnai į jas sudedama viskas, kas lieka. Anot „Lukoil Baltija“ generalinio direktoriaus, jų degalinėse dujos yra geresnės kokybės dėl ilgametės patirties valant produktą.
Baltijos regiono padalinys „Lukoil Baltija“ valdo Grupės įmonių veiklą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Bendrovė veiklą vykdo daugiau nei 20 metų.