Tomai, papasakok kaip vyksta darbų atranka į „Red Dot“ apdovanojimus?
- Iš pradžių dalyviai privalo pasirinkti kategoriją, kurioje norėtų dalyvauti. Vėliau reikia savo darbus išsiųsti elektroniniu paštu. Po to, kiekvienai darbų kategorijai paskiriami savo srities specialistai, aukščiausio lygio dizaineriai, profesoriai. Būtent jie vertina visų dalyvių darbus.
„Red Dot Design“ apdovanojimas laikomas „dizaino pasaulio „Oskaru“, tad jį laimėti yra didžiulė garbė. Kaip manai, kuo tavo darbas sužavėjo autoritetingą komisiją?
- Iš visų atsiųstų darbų, tik 5% gauna apdovanojimus, tad galite įsivaizduoti kokia stipri yra atranka. Aš dalyvavau ir nugalėjau „Mobility“ kategorijoje į kurią patenka visos transporto priemonės, įskaitant ir automobilius. Laimėti šioje kategorijoje yra labai sunku, nes kiekvieno dalyvio darbas būna aukščiausio lygio, tad nustebinti komisiją ir sugebėti išsiskirti iš kitų yra labai sunku.
- Šioje kategorijoje dažniausiai nominuojamos nestandartinės, išskirtinės transporto priemonės. Būtent toks buvo mano sukurtas automobilis. Komisijos teigimu, mano projektas išsiskyrė minimalistiniu dizainu ir gausiomis technologinėmis naujovėmis.
Tomai, trumpai papasakok apie savo projektą.
- „Porsche Type 64“ nėra tik dar vienas „Porsche“. 1939 metais pristatytas modelis anuomet išsiskyrė neįprastomis, aerodinamiškomis kėbulo linijomis. Taip pat reikėtų paminėti, jog būtent „Type 64“ laikomas pačiu pirmuoju „Porsche“ automobiliu. Kurdamas savo automobilį įkvėpimo sėmiausi būtent iš jo. Tiesą sakant, mano automobilis - moderni „Porsche Type 64“ interpretacija.
- 2039 metų „Porsche Type 64“ vizija kaip ir prieš šimtą metų pristatytas modelis pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybės, netradiciniais sprendimais. Vienas išskirtiniausių mano automobilio bruožų - termoelektrinė jėgainė, kuri šilumos, o tiksliau - išmetamųjų dujų sukuriamą karštį paverčia elektros energija.
- Tai - ateities sportinis automobilis, „Porsche“ kompanijos flagmanas, kuris užimtų garbingą vietą vokiškos markės modelių gamos viršūnėje.