Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
1910 metais, gerai įmitę italai nusprendė sukurti automobilį, kuris pagerintų pasaulio greičio rekordą. Kadangi anuomet automobiliai buvo kuriami pagal galvoje esančias fantazijas, nenuostabu, jog šis automobilis turėjo net 28.5 litro benzininį variklį, kurio griaudėjimas buvo girdimas už kelių kilometrų.
Pietro Bordino vairuojamas automobilis 1911 metais sugebėjo pasiekti 200 km/val. greitį. Tuo tarpu po vienerių metų į trasą sugrįžusi komanda su Artūru Duray priešakyje sugebėjo pasiekti net 225 km/val. greitį.
„Fiat“ iš viso buvo pagaminę tik du šio modelio egzempliorius. Vienas iš jų buvo sunaikintas pačių italų, o kitas kelis dešimtmečius iš eilės keliavo iš rankų į rankas.
Prieš keletą metų šis automobilis pateko į „Duncan Pittaway“ specialistų rankas, kurie pasiryžo atgaivinti vieną įspūdingiausių automobilių pasaulyje. Tačiau išvysti šį automobilį yra viena, o jį išgirsti visiškai kas kita.
Tad turėdami proga, brangieji automanai, pasiklausykite kaip skamba žemės drebėjimas!
1910 metais, gerai įmitę italai nusprendė sukurti automobilį, kuris pagerintų pasaulio greičio rekordą. Kadangi anuomet automobiliai buvo kuriami pagal galvoje esančias fantazijas, nenuostabu, jog šis automobilis turėjo net 28.5 litro benzininį variklį, kurio griaudėjimas buvo girdimas už kelių kilometrų.
Pietro Bordino vairuojamas automobilis 1911 metais sugebėjo pasiekti 200 km/val. greitį. Tuo tarpu po vienerių metų į trasą sugrįžusi komanda su Artūru Duray priešakyje sugebėjo pasiekti net 225 km/val. greitį.
„Fiat“ iš viso buvo pagaminę tik du šio modelio egzempliorius. Vienas iš jų buvo sunaikintas pačių italų, o kitas kelis dešimtmečius iš eilės keliavo iš rankų į rankas.
Prieš keletą metų šis automobilis pateko į „Duncan Pittaway“ specialistų rankas, kurie pasiryžo atgaivinti vieną įspūdingiausių automobilių pasaulyje. Tačiau išvysti šį automobilį yra viena, o jį išgirsti visiškai kas kita.
Tad turėdami proga, brangieji automanai, pasiklausykite kaip skamba žemės drebėjimas!