Būtent – Kas, Kaip ir Kodėl? – šiuos klausimus norisi užduoti tam tikrų projektų autoriams, kurie, pavyzdžiui, sukuria „Bugatti Veyron“ kopiją naudodami „Audi A6“ agregatus.
Tai turbūt bus pirmasis kartas, kuomet žvelgdami savadarbę svajonių automobilio kopiją nesinori susiimti už galvos ir pakartoti anksčiau paminėtų klausimų.
Keletas gabių ir talentingų inžinierių prieš keletą metų nusprendė sukonstruoti nepriekaištingą, detalią „Lamborghini Murcielago SV“ automobilio kopiją.
Šios kopijos autoriai teigia, jog automobilio kūrimo darbai pareikalavo milžiniško užsispyrimo. Didžiausią galvos skausmą kėlė nuolatiniai bandymai sukonstruoti identišką tam tikros detalės kopiją. Pavyzdžiui, iš priekinį buferį su didžiulėmis oro paėmimo angomis.
Originalus „Murcielago SV“ modelis iš gamyklos išriedėdavo turėdamas 12 cilindrų variklį, gebantį išvystyti 670 arklio galių. Ar šio projekto autoriams taip pat pavyko sukonstruoti itališko variklio kopiją? Deja, bet ne.
Autentiškai atrodančią kopiją varo „Hyundai“ 6 cilindrų variklis, kuris šiam automobiliui leidžia pasiekti maksimalų – 280 km/val. greitį. Vieniems – tai gali sukelti šypseną. Tuo tarpu projekto autoriai teigia, jog 6 cilindrų variklis buvo pasirinktas dėl mažesnių eksploatacijos kaštų bei kuklesnio apetito benzinui – kriterijai, kuriais tikrai vadovaujasi kiekvienas superautomobilio pirkėjas.
Įdomu, kaip šį projektą vertina „Lamborghini“, kuriai tokio pobūdžio projektai primena kieto teisininko numerį.