Kartais net juokinga stebėti, kaip pats sau prieštaraudamas keičiasi mados pasaulis. Su kiekvienu menkiausiu gandu laukiama didžiulio perversmo, nereikšmingi pranešimai tampa audringų diskusijų objektais. Mados leidinių pasaulyje „išpūsto burbulo“ efektas – turbūt pats įdomiausias visoje industrijoje.
Postus keičiantiems redaktoriams, stilistams, žurnalistams rašomos graudžios „išėjimo“ odės, paskui triukšmingai sutinkami naujieji įpėdiniai. Žavus spektaklis, tačiau argi ne ironiška, kad teatro aktoriai nesikeičia – kinta tik rolės. Redaktoriai pereina iš vieno leidinio į kitą, stilistė tampa mados redaktore, aksesuarų dizaineris – apžvalgininku. Naujausias mados arenos šou – „Vogue Paris“ redaktorės postą gruodžio gale palikusi Carine Roitfeld ir į jos vietą paskirta stilistė Emmanuelle Alt.
Kaip tai pakeis prestižinio leidinio įvaizdį? Ką veiks Carine? Kaip seksis Emmanuelle? Kol kas aišku tik tai, jog vasario pirmąją naujas pareigas eiti pradėsianti E. Alt nė neketina į spintą pakabinti savo „Balmain“ džinsų ir Isabel Marant kurtų marškinėlių – jos planuose numatomas ne asmeninis, tačiau žurnalo pasikeitimas.
Prisijungusi prie Vogue Paris dar 2000-aisiais (prieš tai nuo 1993 ji dirbo „20 Ans“, 1998 perėjo į „Mixte“), kartu su tais pačiais metais pradėjusia dirbti Carine ji neatpažįstamai pakeitė senesnį žurnalo veidą. Galima drąsiai teigti, jog duetas, prilygstantis A.Wintour ir G.Coddington, formavo tendencijas, stūmė ekstravagancijos (ir erotikos mados fotografijoje) kartelę fotosesijose, anksčiau už kitus leidinius pastebėdavo jaunus ir perspektyvius modelius. Jei C.Roitfeld sugebėdavo privilioti geriausius modelius ir fotografus, E.Alt neabejotinai pritraukdavo mados namus – mat stilistė dirbo su „Balmain“, „Isabel Marant“ ir net „Chanel“ mados namais. Jos kurto stiliaus fotosesijų nuotraukos atsidurdavo ant paauglių kambarių sienų ir dizainerių inspiracinių lentų, tad atsisakymas patikėti savo kūrinius tokiai talentingai moteriai būtų tikrų tikriausia nuodėmė.
Vienas ryškiausių jos karjeros etapų – Emmanuelle širdžiai artimo ir mėgstamo rock chic stiliaus išpopuliarėjimas tiek ant podiumų, tiek gatvėse. Pradėjusi nuo paprasčiausių švarkelių pakeltais pečiais ir siaurų odinių kelnių, ji savo fotosesijomis ir asmeniniu stiliumi įkvėpė visą eilę mados kūrėjų. Tai, ką dėvėjo ir rodė Emmanuelle, akimirksniu tapdavo „must-have„, tarsi paskutinį akcentą kopijuoti norėjosi ir jos stiliui būdingą nerūpestingumą, netgi savotišką minimalizmą.
Tačiau reikia pripažinti, jog ji visad likdavo antrame plane ir leisdavo priekyje eiti Carine – E. Alt būdingas kuklumas ir uždarumas, taigi įdomu, ar šios savybės pasikeis leidinyje pradėjus griežti pirmuoju smuiku.