Prieš keletą savaičių interneto parduotuvė „Imk.lt“ pradėjo viešinti, įmonės manymu, per didelius SEB banko mokėjimų įkainius. Prie kovos su visų bankų taikomais įkainiais prisijungė dar tuzinas el. parduotuvių. Tarp jų – viena pagrindinių bilietų platintojų „Tiketa“, tokie vardai kaip „Pirk.lt“ ar „Open24.lt“ ir kiti.
Kitą savaitę bendrovės susitiks tartis dėl bendrų veiksmų, jos planuoja rašyti bendrą prašymą ištirti padėtį Lietuvos bankui. Taip pat dalis prekeivių galvoja ir apie kiek švelnesnį nei „Imk.lt“ komisinių viešinimo būdą.
„Didžiausia problema yra tai, kad Lietuvoje dalis elektroninių bankų paslaugų nėra reguliuojamos, teisiškai bankas būtų teisus taikydamas ir 50 proc. komisinius už pavedimą. Todėl labiausiai norėtume ne pamokyti vieną ar kitą banką, o Lietuvos banko paprašyti išnagrinėti situaciją”, - teigia interneto parduotuvės „Pirk.lt” vadovas Eduardas Šitikas.
E. Šetiko teigimu, bankų Lietuvoje taikomi komisiniai – vidutiniškai 2 proc. nuo sumos ir 10 Lt viršutinės ribos – nėra adekvatūs patiriamoms išlaidoms ir yra daug didesni ne tik už įkainius Skandinavijoje, bet ir už mokesčius Latvijoje ar Estijoje.