Nuotraukos ir žinutės, kurias pateikia „Facebook“ vartotojai suponuoja nuomonę, kad jūsų aplinkos žmonės problemų absoliučiai neturi. O tie pavieniai vartotojai, kurie išdrįsta pateikti savo ne tokio sėkmingo gyvenimo detales, būna pasmerkti vienatvei ir liūdesiui.
Šias gyvenimo tiesas puikiai parodo trumpametražis norvegų režisieriaus Shauno Higtono darbas „Apie ką galvojate?“ (angl. What's on your mind? - šis užrašas pasitinka kiekvieną „Facebook“ vartotoją prieš rašant žinutę savo paskyroje), kuriame vidutinis statistinis vyras, vedęs vidutinę statistinę moterį ir dirbantis vidutinį statistinį ofiso darbą, bei valgantis statistinį vidutinį maistą, bando „tinkamai“ reaguoti į savo „Facebook“ paskyros gyvenimą. Vyras prisitaiko prie „Facebook“ simuliakro, kuriame draugai, pažįstami ir nelabai žmonės pateikia „laimingo gyvenimo“ grimasas – puikios atostogos, puikus maistas, nuostabūs draugai ir šurmuliuojančios linksmybės.
Tačiau tai akivaizdžiai neatitinka vidutinio statistinio vyro realybės.