• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Apgaulinga „Facebook“ gerų naujienų iliuzija kelia nerimą ne tik pavieniams vartotojams, tačiau ir specialistams. Psichologai pripažįsta, kad socialiniame tinkle vešinti gerovės nuotaika gali sukelti problemų tiems, kurių gyvenimą sudaro ne vien atostogos ir vakarienės prabangiuose restoranuose.

 Apgaulinga „Facebook“ gerų naujienų iliuzija kelia nerimą ne tik pavieniams vartotojams, tačiau ir specialistams. Psichologai pripažįsta, kad socialiniame tinkle vešinti gerovės nuotaika gali sukelti problemų tiems, kurių gyvenimą sudaro ne vien atostogos ir vakarienės prabangiuose restoranuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotraukos ir žinutės, kurias pateikia „Facebook“ vartotojai suponuoja nuomonę, kad jūsų aplinkos žmonės problemų absoliučiai neturi. O tie pavieniai vartotojai, kurie išdrįsta pateikti savo ne tokio sėkmingo gyvenimo detales, būna pasmerkti vienatvei ir liūdesiui.

REKLAMA

Šias gyvenimo tiesas puikiai parodo trumpametražis norvegų režisieriaus Shauno Higtono darbas „Apie ką galvojate?“ (angl. What's on your mind? - šis užrašas pasitinka kiekvieną „Facebook“ vartotoją prieš rašant žinutę savo paskyroje), kuriame vidutinis statistinis vyras, vedęs vidutinę statistinę moterį ir dirbantis vidutinį statistinį ofiso darbą, bei valgantis statistinį vidutinį maistą, bando „tinkamai“ reaguoti į savo „Facebook“ paskyros gyvenimą. Vyras prisitaiko prie „Facebook“ simuliakro, kuriame draugai, pažįstami ir nelabai žmonės pateikia „laimingo gyvenimo“ grimasas – puikios atostogos, puikus maistas, nuostabūs draugai ir šurmuliuojančios linksmybės.

Tačiau tai akivaizdžiai neatitinka vidutinio statistinio vyro realybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų