Neseniai Lietuvoje ir kitose dviejose Baltijos valstybėse veiklą pradėjusios šveicarų kompanijos „Fashion Days“ patirtis leidžia teigti, kad vis daugiau žmonių norėdami rengtis stilingais, originaliais ir nebrangiais žymių gamintojų drabužiais, apsiperka internetu. „Internetiniame mados versle apyvartos išaugo 30–40 proc.. Apsipirkimų klubas „Fashion Days“ jau yra tarp didžiausių šios rinkos dalyvių visose trijose Baltijos šalyse.“ – atvirauja „Fashion Days“ vadovas Lietuvai Gediminas Dijokas. Spartų augimą lydi ir nauji planai, apimantys ir kitas mados verslo sritis.
Sėkmingas internetinis mados verslas sunkiai įsivaizduojamas be vienos svarbiausių dalių – foto modelių. Prekiaujant internetu būtina parduodamą drabužį pateikti patraukliai, o ar jis bus būtent toks daugiausiai priklauso nuo drabužį vilkinčio modelio. Visose šalyse, kuriose bendrovė vykdo veiklą, aktyviai bendradarbiaujama su modelių agentūromis. Nuo šiol ir Lietuvos merginos turi galimybę būti šios kompanijos veidu. Kompanija pradėjo merginų paiešką Lietuvos modelių agentūrose ir jau dabar mato nemažai potencialiai fotosesijoms tinkančių merginų. „Dirbant su žymių drabužių gamintojais privalu jų prekes pateikti vartotojui pagal tam tikrus reikalavimus, vienas tokių – jų prekės ženklo filosofiją atitinkantys modeliai. Taigi, skirtingoms kompanijoms reikalingos skirtingos merginos. Be to, net neabejojame, kad mūsų pirkėjams bus smagu matyti lietuviškus veidus“,– teigia G. Dijokas.
Iš vidaus žvilgtelėti į paslaptingą mados verslo virtuvę ir kasdienį modelių darbą galite šiame vaizdo klipe iš žymios italų kompanijos „United Colour of Benetton“ fotosesijos:
Nuoroda į video medžiagą: http://www.youtube.com/watch?v=DpLsmlCzKlE