Nors iššūkių verslui dėl euro įvedimo teks priimti ne vieną, jo atstovai įsitikinę, kad viskas tik į gera. Į klausimus apie tai, kokią įtaką euro įvedimas turės vykdomai veiklai ir kainoms atsako Donata Rimkutė, Pigu.lt rinkodaros projektų vadovė.
Kaip euro įvedimas atsilieps jūsų vykdomai veiklai?
Savo veiklą sėkmingai vykdome Estijoje bei Latvijoje. Šių metų pradžioje euras buvo įvestas Latvijoje, kur nesusidūrėme su esminiais pokyčiais vartotojų elgsenoje. Šioje rinkoje augame apie 40 procentų per metus. Metų pradžioje pirkėjai noriau rinkosi pigesnes prekes, tačiau dabar viskas grįžo į ankstesnes vėžes. Pirkėjai ir toliau noriausiai atsiskaito grynais pinigais.
Kiek dėmesio skiriate sąžiningam kainų perskaičiavimui?
Sąžiningam kainų perskačiavimui skiriame visą deramą dėmesį. Tai daroma automatiškai, kas leidžia išvengti žmogiškų klaidų.
Kas gali turėti įtakos kainų kitimui be euro įvedimo?
Kainos gali kisti dėl įprastų ekonominių faktorių. Gali brangti gaminių žaliavos, dėl ko gali brangti produkcija, gali brangti kuras taip pabrangindamas transporto paslaugas ir t.t., kas daro tiesioginę įtaką prekės galutinei kainai.
Sakoma, kad sąžiningas verslas – sėkmingas verslas. Ar pasižadate sąžiningai perskaičiuoti kainas ir būti teisingi pirkėjo atžvilgiu?
Taip, nuo pat savo įmonės įsteigimo, savo veiklą grindžiame sąžiningumu. Todėl ir šis atvejis bus toks pats ir kainas perskaičiuosime sąžiningai.