San Franciske (JAV) vykstančioje „Google I/O“ konferencijoje buvo paskelbti rinkos tyrimų bendrovės „Forrester Research“ duomenys apie interneto įtaką kitoms žiniasklaidos priemonėms per pastaruosius 5 metus.
REKLAMA
REKLAMA
Jie liudija, kad nuo 2004 iki 2009 metų laiko, kurį Šiaurės Amerikos gyventojai praleidžia internete, kiekis išaugo 117 proc.
REKLAMA
"Forrester Research" duomenys.
Tyrimo duomenys liudija, kad šis pokytis vyko kitų žiniasklaidos priemonių sąskaita: minėtu laikotarpiu 18 proc. sutrumpėjo radijo klausymosi laikas, 17 proc. mažiau laiko skiriama laikraščiams, 6 proc. mažiau – žurnalams skaityti. TV žiūrėjimo įpročiams interneto populiarėjimas 2004 – 2009 m. įtakos neturėjo.
REKLAMA