Gerai pažįstama organizacija comScore, kuri užsiima įvairiais statistiniais tyrimais ir analitika, paskelbė ataskaitą, kuri pavadinta „2013 Europe Digital Future in Focus“. Pastarojoje yra gana nemažai įdomių faktų, iš kurių norėtųsi pateikti tam tikrų skaičių:
2012 metų gruodžio mėnesį Europoje asmeninių kompiuterių, kurie jungėsi prie Interneto, buvo apie 408,3 mln. vienetų (reikia suprasti, kad būtent tiek europiečių turi Interneto ryšį, nors dažnas Vakarų gyventojas turi po kelis ir daugiau tokių kompiuterių). Šis rodiklis yra 7% didesnis, nei buvo fiksuota prieš metus. Jauniausia auditorija yra Turkijoje – beveik 70% vartotojų čia yra jaunesni nei 35 metai;
Europoje pagal Interneto vartotojų skaičių pirmauja kaimyninė Rusija (61,3 mln. žmonių, turinčių tokią galimybę ir besinaudojančių reguliariai). Greičiausiai auganti Interneto vartotojų auditorija yra Italijoje – čia metinis prieaugis sudarė visu 17%.
Vartotojų skaičius, kurie žiūri online vaizdinę medžiagą per savo mobilius įrenginius, per metus išaugo net 162%. Populiariausiomis vaizdinės medžiagos tarnybomis yra YouTube, Dailymotion, Facebook ir VEVO.
Maždaug trečdalis parodytų reklamų vartotojų buvo visiškai nepastebėtos.
Laikas, praleistas ieškant informacijos ir skaitant naujienas, per metus pailgėjo maždaug 10%, tuo užsiima 8 europiečiai iš 10. Labiausiai Europos vartotojai lankėsi Yahoo!-ABC News Network, taip pat BBC, HPMG News (šis resursas apjungia ir tokius puslapius, kaip Huffington Post ir TechCrunch).
Internetinės bankininkystės puslapius aplanko maždaug du trečdaliai olandų, tuo tarpu bankų šalyje Šveicarijoje, kaip nekeista, šis užsiėmimas nėra labai populiarus – tai daro tik apie 19% šveicarų (matyt, čia tiek daug bankų, kad į juos paprasčiau nueiti, nei lankyti Internetu).
Aktyviausiai Internetas mobilių europiečių (t.y. turinčių išmaniuosius telefonus) naudojamas, tikrinant el. paštą, ieškant orų prognozių, pramogaujant socialiniuose tinkluose ar rašant tinklaraščiuose, naudojantis VoIP klientais.
Dažniausiai asmeniniais kompiuteriais naudojamasi dienos metu, tuo tarpu mobiliais įrenginiais – iš ryto arba vakare.
Kaimynai lenkai dažniausiai Internete naudojasi Google tarnybomis ir Facebook, tuo tarpu kaimynai rusai mieliau renkasi Mail.ru tarnybas, o Google sėkmingai pakeitė Yandex paieškos sistema (nors Google ją sparčiai vejasi).
Savo ruožtu, Lietuva su vienu greičiausiu Internetu pasaulyje tyrime apskritai nedalyvavo (matyt, per greiti, kad pavyktų surinkti bent kažkokius statistinius duomenis).