Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienais metais pasaulyje vyksta gausybė įvairiausių konkursų, kuriuose renkamas geriausias automobilis, geriausias inžinierius, geriausias dizaineris, geriausias puodelio laikiklis. Tačiau pasaulyje yra tik keletas prestižinių konkursų į kurių rezultatus dėmesį atkreipia net ir automobilių gamintojai. Vienas iš jų - „International Engine of the Year“.
Geriausius variklius kiekvienais metais apdovanojanti autoritetinga komisija, šių metų nugalėtojus paskelbė truputėlį anksčiau negu įprastai, tačiau dėl tokio sprendimo nereikėtų pykti. Iki metų pabaigos automobilių gamintojai nežada pristatyti visiškai naujos jėgainės, kuri galėtų pretenduoti į vieną ar kitą apdovanojimą.
Šių metų nugalėtoju tapo Italijoje pagamintas agregatas. Pats svarbiausias apdovanojimas buvo įteiktas „Ferrari“ inžinieriams už 3.9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininio variklio sukūrimą, kuris šiemet buvo pradėtas montuoti į „488 GTB“. Komisijos narius sužavėjo variklio garsas, efektyvumas, konstrukcija, panaudotos medžiagos ir techninės charakteristikos : 670 arklio galių esant 8000 aps/min. ir 760 Nm esant 3000 aps/min.
Pirmąją vietą laimėjęs „Ferrari“ motoras surinko 331 komisijos balą. Tuo tarpu antroje vietoje likęs „BMW“ specialistų sukurtas 1.5 litro, trijų cilindrų benzininis motoras su turbina surinko 278 taškus. Trečią vietą užėmęs „Porsche“ 3.0 litrų motoras surinko 267 balus.
TOP 8 lentelė :
Kiekvienais metais pasaulyje vyksta gausybė įvairiausių konkursų, kuriuose renkamas geriausias automobilis, geriausias inžinierius, geriausias dizaineris, geriausias puodelio laikiklis. Tačiau pasaulyje yra tik keletas prestižinių konkursų į kurių rezultatus dėmesį atkreipia net ir automobilių gamintojai. Vienas iš jų - „International Engine of the Year“.
Geriausius variklius kiekvienais metais apdovanojanti autoritetinga komisija, šių metų nugalėtojus paskelbė truputėlį anksčiau negu įprastai, tačiau dėl tokio sprendimo nereikėtų pykti. Iki metų pabaigos automobilių gamintojai nežada pristatyti visiškai naujos jėgainės, kuri galėtų pretenduoti į vieną ar kitą apdovanojimą.
Šių metų nugalėtoju tapo Italijoje pagamintas agregatas. Pats svarbiausias apdovanojimas buvo įteiktas „Ferrari“ inžinieriams už 3.9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininio variklio sukūrimą, kuris šiemet buvo pradėtas montuoti į „488 GTB“. Komisijos narius sužavėjo variklio garsas, efektyvumas, konstrukcija, panaudotos medžiagos ir techninės charakteristikos : 670 arklio galių esant 8000 aps/min. ir 760 Nm esant 3000 aps/min.
Pirmąją vietą laimėjęs „Ferrari“ motoras surinko 331 komisijos balą. Tuo tarpu antroje vietoje likęs „BMW“ specialistų sukurtas 1.5 litro, trijų cilindrų benzininis motoras su turbina surinko 278 taškus. Trečią vietą užėmęs „Porsche“ 3.0 litrų motoras surinko 267 balus.
TOP 8 lentelė :