Po pirmųjų dviejų valandų, lenktynėse didelių pokyčių nebuvo. Su nedideliais techniniais nesklandumais kovojusi „Cone Forest Team“ komanda, pilotuojanti buvusį „Rotoma Racing“ komandos BMW M3, prarado trauką ir, paskui save trasoje palikę slidžių skysčių „šleifą“ privertė trasoje pasirodyti saugos automobilį. Kiek vėliau tos pačios komandos automobilis pateko į avarinę situaciją su vieninteliu ne BMW markės automobiliu, važiuojančiu „Diesel“ klasėje – „Igoriolankai“ komandos VW Golf. Po incidento iš lenktynių pastarasis pasitraukė visiškai, o „Cone Forest Rally Team“ dar mėgino automobilį taisyti, tiesa, veltui. Likus trims valandoms iki finišo, atsisukęs ratas sutrukdė sėkmingai finišo link judėjusiai „Lexus Team LT“ komandai. Praradę daug laiko, komanda nukrito į rikiuotės galą. Su techniniais nesklandumais praktiškai visų lenktynių metu kovojo net du čempionato naujokai, „Bruno Racing Team“ iš Latvijos ir „EWA Racing PGM“.
Nesėkmingos lenktynės pasitaikė ir ištikimiems VW markės mylėtojams komandai „222“, šį sezoną VW Beatle iškeitusiems į kur kas greitesnį VW Scirocco: likus pusantros valandos iki lenktynių finišo, komanda iš lenktynių pasitraukė. Finišo sėkmingai pasiekti nepavyko ir bene ištvermingiausiems ilgųjų nuotolių lenktynių dalyviams iš Baltarusijos: kaip jau tapo įprasta, nuolat su techniniais gedimais kovojanti komanda su Alfa Romeo iš lenktynių pasitraukė likus porai valandų iki jų pabaigos.
Įnirtinga kova virė dėl pirmosios vietos: tarpusavyje iki paskutiniųjų minučių kovojo „Rimo“ ir „Rotoma Racing“ komandos, dar prieš lenktynes įvardinę vienas kitą kaip pagrindinius konkurentus. Galiausiai, laimė nusišypsojo „Rimo“ komandai, kuri pergalę išplėšė paskutinių ratų metu: jiems padėjo faktas, kad dyzeliniu kuru varomas BMW automobilis nebuvo toks reiklus, kaip naujasis „Rotoma Racing“ komandos BMW M3.
Galutiniai šios lenktynių serijos taškai susidėlios paskutiniojo etapo metu Rygoje spalio antrąjį savaitgalį.