• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2011 m. spalio 19 d. panaikintas UAB „Eurotravel Lt“ kelionių organizatoriaus pažymėjimo galiojimas, rašo kelionių tinklalapis Makalius.lt.  Gavęs duomenų, kad UAB „Eurotravel Lt“ negrąžina turistams pinigų už nesuteiktas turizmo paslaugas, Turizmo departamentas inicijuos turistų patirtų išlaidų kompensavimo procedūrą iš kelionių organizatoriaus turimo prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo.

REKLAMA
REKLAMA

Atkreipiame dėmesį, kad inicijuojant minėtą procedūrą, draudiminiais įvykiais pripažįstami tik tie atvejai, kuomet turistai įsigijo organizuotą turistinę kelionę (turizmo paslaugų paketą). Minėta procedūra nebūtų taikoma išlaidų, patirtų įsigijus tik vieną paslaugą, pvz., tik skrydžio lėktuvu bilietą, tik apgyvendinimo viešbutyje paslaugą ir kt., kompensavimui. Procedūra nebūtų taikoma ir kitų įmonės kreditorių (agentų, Lietuvoje ir užsienio valstybėse veikiančių partnerių, darbuotojų ir pan.) nuostolių kompensavimui.

REKLAMA

Turistams, įsigijusiems keliones tiesiai iš UAB „Eurotravel Lt“

Turistai, įsigiję keliones tiesiai iš UAB „Eurotravel Lt“ pateikia prašymą tiesiai Departamentui.

Turistai, pateikdami prašymą Departamentui, jame turi nurodyti savo kontaktinius duomenis; asmens kodą; pinigų sumą, įmokėtą kelionių organizatoriui; turisto asmeninę banko sąskaitą, į kurią būtų prašoma pervesti kelionių organizatoriui sumokėtus pinigus; kartu turėjusių vykti turistų vardus ir pavardes (nurodytus toje pačioje turizmo paslaugų teikimo sutartyje).

REKLAMA
REKLAMA

Prie prašymo būtina pridėti turizmo paslaugų teikimo sutartį (pasirašytą), pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančius dokumentus (mokėjimo kvitai arba banko patvirtintos mokėjimo pavedimų (elektroninės bankininkystės sistema) kopijos), kitus dokumentus, patvirtinančius turizmo paslaugų įsigijimo faktą iš UAB „Eurotravel Lt“ (jeigu kelionių organizatorius nepasiūlė turistui pasirašyti sutarties kelionei), teismo sprendimo kopiją (atvejais, kai Lietuvos Respublikos teismai priteisė UAB „Eurotravel Lt“ turistams turtinius nuostolius, susidariusius dėl to, kad kelionių organizatorius neįvykdė ar negalėjo įvykdyti savo prievolių (arba įvykdė ne visas prievoles)). Departamentui turi būti pateikiamas vienas prašymo bei kitų pridedamų dokumentų egzempliorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rekomenduojamą prašymo formą galima parsisiųsti paspaudus šią nuorodą.

Prašymus Departamentui prašome pateikti iki 2012 m. vasario 29 d. Prašymus ir kitus dokumentus rekomenduojama siųsti registruotu paštu, adresu Gedimino pr. 38/  Vasario 16-osios g. 2, Vilnius.

REKLAMA

Prašymų nereikia papildomai siųsti nei elektroniniu paštu ar faksu, nei pakartotinai pristatyti asmeniškai.

Turistams, įsigijusiems keliones per UAB „Eurotravel Lt“ agentus – kelionių agentūras ar kitus kelionių organizatorius

Turistai, kurie UAB „Eurotravel Lt“ organizuotas keliones įsigijo per kelionių agentūras (ne tiesiogiai iš UAB „Eurotravel Lt“), prašymus turėtų teikti per kelionių agentūras (kelionių organizatorius), kuriose įsigytos kelionės. Kelionių agentai, surinkę turistų prašymus, dokumentus Departamentui turi perduoti iki 2012 m. vasario 29 d.

REKLAMA

Turistams, įsigijusiems kitų kelionių organizatorių keliones

Turistai, įsigiję kitų kelionių organizatorių keliones, kurias parduodant tarpininkavo UAB „Eurotravel Lt“ (veikė kaip agentas), turėtų kreiptis į tikrąjį kelionių organizatorių, nurodytą pasirašytoje turizmo paslaugų teikimo sutartyje. Prievoles turistams pagal sudarytas turizmo paslaugų teikimo sutartis turi vykdyti taskelionių organizatorius, kuris yra turizmo paslaugų teikimo sutarties šalimi. kuris yra turizmo paslaugų teikimo sutarties šalimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Departamentas, tiesiogiai iš turistų ir per kelionių agentūras surinkęs turistų pretenzijas, kreipsis į draudimo kompaniją, inicijuodamas turistų patirtų išlaidų kompensavimo procedūrą iš kelionių organizatoriaus turimo prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo. Pažymime, kad faktinis draudimo išmokos mokėjimo klausimo nagrinėjimas patenka ne į Departamento, o į draudimo įmonės kompetenciją.

REKLAMA

Visi turistų Prašymai tenkinami bei draudimo lėšos paskirstomos proporcingai pareikštų reikalavimų dydžiui, nepriklausomai nuo prašymo dėl kompensacijos pateikimo datos.

Apie galimus kompensacijų mokėjimo terminus bei dydį Departamentas informuos tik surinkęs ir įvertinęs nukentėjusių turistų prašymus. Atnaujinta informacija bus paskelbta oficialiame Departamento puslapyje www.tourism.lt.

Dėl papildomos informacijos apie dokumentų pateikimą prašome kreiptis į tel.: 85 210 8753 (iki 2011 m. gruodžio 31 d.); 8 706 64 976 (nuo 2012 m. sausio 2 d.) arba elektroniniu paštu [email protected]

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų