Bendrovė informavo, kad laineryje „Boeing 737-500“ buvo 62 žmonės – 56 keleiviai ir šeši įgulos nariai. Lėktuvas apie 13 val. 56 min. vietos (8 val. 59 min. Lietuvos) laiku pakilo iš Džakartos Soekarno-Hattos tarptautinio oro uosto į Pontianako miestą Borneo saloje, o ryšys su juo dingo apie 14 val. 40 min. (9 val. 40 min.), nurodė Susisiekimo ministerija. Paprastai šis skrydis trunka apie 1,5 valandos.
„Sriwijaya Air Boeing 737“ prarado ryšį skrydžio į Pontianaką metu, Vakarų Kalimantano provincijoje, pranešė pareigūnai, praneša BBC.
Skrydžių stebėjimo svetainė „Flightradar24.com“ teigė, kad orlaivis per mažiau nei minutę danguje nusileido maždaug trimis kilometrais
„Prarastas ryšys su „Sriwijaya“ lėktuvu, kurio šaukinys SJY182, [išskridusiu] iš Džakartos į Pontianaką [Borneo saloje]", – sakė susisiekimo ministerijos atstovas Adita Irawati.
Atstovas pridūrė, kad su laineriu paskutinį kartą buvo susisiekta 14 val. 40 min. vietos (9 val. 40 min. Lietuvos) laiku.
Televizija „Kompas“ pranešė, kad vienas žvejys rado nuolaužų jūroje prie salų netoli Džakartos, bet kol kas nebuvo įmanoma patvirtinti, ar jos yra dingusio orlaivio liekanos.
Susisekimo ministerija nurodė tirianti incidentą.
Skrydis iš Džakartos Soekarno-Hattos tarptautinio oro uosto į Pontianaką paprastai trunka apie 1,5 valandos.
Pasak A. Irawati, tyrimą tarip pat pradėjo Indonezijos paieškų ir gelbėjimo agentūra bei Nacionalinė transporto saugumo komisija.
2018 metų spalį 189 žmonės žuvo nukritus bendrovės „Lion Air“ lėktuvui „Boeing 737 MAX“ nukritus į Javos jūrą praėjus maždaug 12 minučių po pakilimo iš Džakartos per įprastą valandos trukmės skrydį.
Po šios katastrofos ir vėlesnio to paties tipo lėktuvo sudužimo Etiopijoje „Boeing“ turėjo sumokėti 2,5 mlrd. dolerių baudų dėl kaltinimų, kad bendrovė apgaudinėjo priežiūros institucijas, kontroliavusias „737 MAX“ vystymo programą. Šių lainerių skrydžiai po dviejų pražūtingų katastrofų buvo įšaldyti visame pasaulyje.