Papilnėjęs automobilių parkas
Šiemet technikai turėjo daugiau atsakomybių. Į jų rankas buvo atiduotas Edvino Juškausko pilotuojamas „Toyota Gazoo Racing Hilux“. Tai reiškia, kad jiems Dakaro metu teko rūpintis dviem sportiniais „Hilux‘ų“ modeliais – IRS ir IMA.
B. Vanagas ne per vieną interviu minėjo, jog į komandą gali prisijungti dar vienas bolidas. Tuomet „Team Pitlane“ vardu žinomą ekipą sudarys trys lenktyniniai visureigiai. „Gali būti ir penki, ir šeši, ir dešimt“ , – juokauja technikų vadovas , – „Atitinkamai tam tikrų sprendimų reikės“.
A. Šerkšnas pripažįsta, jog šiemet technikų laukė didelis iššūkis, kurį įveikti padėjo ypač pasiteisinęs strateginis sprendimas kiekvienam bolidui priskirti vadovą.
Į dešimtuką nori visa komanda
Patekti į Dakaro ralio TOP 10 svajoja ne tik pilotai, bet ir likę komandos nariai. A. Šerkšnas samprotauja, jog šiais metais tikslą pasiekti sutrukdė mažas treniruočių kiekis, kurį sąlygojo pandemija, ir per trumpas laikas susipažinti su automobiliu. „Kitais metais, turint šį automobilį ir nuolat treniruojantis, turėtume patekti į dešimtuką“, – konstatuoja technikų vadovas.
Išgirsti visą interviu, kuriame A. Šerkšnas pasakoja apie santykius su B. Vanagu, atmosferą komandoje ir ekipažo strategijos vertinimą, galite Benedikto Vanago „Youtube“ kanale.