Taigi, kas naujo? Pasak „IMSA“ specialistų, iš jų dirbtuvių išriedėjęs „G63 AMG“ turi net 16 skirtingų komponentų, kuriuos galima pamatyti pažvelgus ne į variklio skyrių, o į automobilio eksterjerą.
„G63 AMG“ gavo naujas radiatoriaus groteles, šoninius veidrodėlius, oro paėmimo angas, iš anglies pluošto pagamintą variklio dangtį, slenksčius, priekinį ir galinį buferį. „IMSA“ taip pat uždėjo 22 colių skersmens ratlankius, kurie buvo pagaminti specialiai šiam modeliui.
O dabar pati svarbiausia dalis. Kiekvienas „G63 AMG“ savininkas atriedėjęs iki „IMSA“ dirbtuvių ir užsisakęs variklio galios didinimo programą, iš jų išvažiuos su visureigiu, kurio motoras išvystys 730 arklio galių ir 1035 Nm sukimo momentą.
Pasirodo, norint pasiekti tokį rezultatą, užtenka pakeisti išmetimo sistemą, išmetimo kolektorių, perprogramuoti variklio valdymo kompiuterį ir sumontuoti naują variklio aušinimo sistemą.