Bendrovės „Gifty“ vadovas Ilja Polivanovas sako, kad pradėjus teikti paslaugą verslui palankaus įmonių dėmesio ilgai laukti nereikėjo. Daugelis jų išreiškė susidomėjimą, o dalis savo klientams, pasinaudodamos „Gifty verslui“ sistema, jau išsiuntė dovanų už daugiau nei 100 000 litų.
„Per pastaruosius mėnesius pastebėjome, kad įmonės vis noriau investuoja į projektus, kurie formuoja klientų įpročius ir kuria pridėtinę vertę. Visiems jau iki gyvo kaulo įgriso dažnai klientus turėję pamaloninti tušinukai, kalendoriai ir kiti niekai, kuriuos daugelis gavę tiesiog išmeta. O ir nuolaidos jau nebėra tai, kas kuria tvaraus verslo pagrindą“, – tikino įmonės įkūrėjas.
Anot jo, šiuo metu dažniausiai smulkių dovanų klientams siuntimo galimybę svarsto finansų sektoriaus ir telekomunikacijų bendrovės. Joms tokios paslaugos prireikia įvairiomis progomis: dėkojant už pratęstas sutartis, skatinant užsisakyti naujas paslaugas, sveikinant klientą su gimimo diena ir kt.
„Bendrovės, pradėjusios naudotis mikrodovanojimo paslauga, nestokoja išradingumo ir kūrybiškai išnaudoja „Gifty verslui“ galimybes. Štai neseniai viena jų keliems tūkstančiams savo klientų išsiuntė ledų. Nors ne visi jie atsiėmė nusiųstą gardėsį, siuntėjui svarbiausia, kad jis parodė vertingą dėmesį savo klientui. Juolab, kad mokėti įmonei reikia tik už tas dovanas, kurias klientai atsiima“, – paaiškino I. Polivanovas.
Pasak jo, šiuolaikinė visuomenė tiesiog reikalauja perleisti sprendimo galią iš įmonių į klientų rankas. Tai padaryti leidžia nauji technologiniai sprendimai, įsitvirtinantys šalia tradicinių rinkodaros metodų.
„Laikai, kuomet rinkodaros skyrius vienašališkai galėjo nuspręsti, kada ir kur klientas gaus ir namo parsineš raktų pakabuką ar kitokį niekutį netrukus liks praeityje. Juk svarbiausia ne tai, ar žmogus turės kokį nors daiktą, ant kurio yra konkrečios įmonės logotipas, o tai, kad jam buvo parodytas dėmesys, kuris nesuerzino. O ar pasinaudoti suteikta galimybe – kiekvieno asmens pasirinkimo teisė“, – dėstė „Gifty“ vadovas Ilja Polivanovas.
Jam pritaria ir nepriklausomas rinkodaros ekspertas bei strategas Linas Šimonis. Pasak jo, pasirinkimo laisvė žmonėms visais laikais buvo svarbus aspektas.
„Žmonės mano, kad pasirinkimo turėjimas jiems suteikia daugiau laisvės ir galimybių. Taip yra todėl, kad žmogus yra emocijomis besivadovaujanti būtybė, todėl jis sprendimus priima remdamasis jausmu, kuris padeda nuspręsti ar tai nepadarys individui žalos ir ar jis yra padėties šeimininkas“, – aiškino specialistas.
Anot jo, dabar įmonės, labiau nei bet kada, pradėjusios galvoti apie rinkodaros projektų atnešamą realią naudą bei jų kainą, atsižvelgia ir į kliento teisę rinktis. Todėl neretai, įvertinus visus aspektus, būna nutariama nelikti vien tik prie senų rinkodaros priemonių, bet taip pat išnaudoti ir alternatyvius rinkodaros įrankius, suteikiančius tokią galimybę.
„Jei anksčiau daug rinkodaros projektų būdavo įgyvendinami tik todėl, kad kažką panašaus padarė konkuruojanti įmonė, tai dabar bendrovės pirmiausia įvertina, ką jos gaus už investuotus pinigus“, – padarė išvadą nepriklausomas rinkodaros strategas Linas Šimonis.