Mes jau rašėme apie nemažai abejonių sukeliantį Lietuvos automobilių parką. Tuomet užsiminėme, kad nemaža dalis mūsų keliais važinėjančių automobilių gali būti tiesiog nesaugūs.
Lietuvoje automobilių pramonės nėra, tačiau nemaža dalis mūsų šalies gyventojų duonai užsidirba iš automobilių. Lietuva žinoma kaip naudotų automobilių prekybos šalis, pirkliai į Lietuvos automobilių turgavietes traukia iš tolimiausių kraštų. Automobilių verslas Lietuvoje - gerai išplėtota industrija, tačiau darbo etika ir sąžinė čia yra itin nepopuliarios sąvokos. Čia parduodami automobiliai būna ne tik suklastotais ridos parodymais, bet turi ir rimtesnių defektų. Manoma, kad apie 90-80 proc. šalies turgavietėse parduodamų naudotų automobilių yra su neveikiančiomis saugos pagalvėmis ar pirotechniniais diržų įtempėjais. Pardavimui automobilius ruošiantys kėbulo meistrai neretai automobilius sulipdo net iš kelių avarijose nukentėjusių mašinų kėbulų, tad gali pakisti kėbulo atsparumas gniuždymui.
Žinoma, viskas nėra vien tik juoda ar balta. Viskas priklauso nuo darbų atlikimo kokybės. Jei meistrai dirba profesionaliai ir su sąžine, toks iš naujo surinktas automobilis gali būti net tvirtesnis už įvairiausių kelių mačiusį nedaužtą giminaitį, tačiau jei meistrams nesvetimas žodis „chaltūra“...
Jūsų dėmesiui serija fotografijų, kurioje užfiksuotas visas technologinis ir gamybinis procesas, kaip iš dviejų automobilių likučių padaromas dailutėlis naujai gimęs automobilis.