Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche Carrera GT“ buvo vienas paskutiniųjų vokiškos markės automobilių, kuris standartinėje įrangoje neturėjo elektroninės stabilumo sistemos. Tad kiekviena vairuotojo padaryta klaida gali baigtis griovyje arba šalikelėje gulint aukštyn kojom.
Apie agresyvią „Porsche Carrera GT“ prigimtį yra parašytas ne vienas straipsnis, tačiau sudėtingu ir klaidų neatleidžiančiu automobilio charakteriu stebėtis nereikėtų. „Carrera GT“ yra bendro naudojimo keliams skirtas lenktyninis bolidas.
Tad galite įsivaizduoti kiek daug drąsos reikia turėti norint parodyti tikrąsias „Carrera GT“ galimybes. 550 arklio galių, galiniai varantieji ratai ir lenktyniniuose automobiliuose montuojama sankaba - šie trys veiksniai pakiša koją net ir profesionaliems vairuotojams.
Turėdami galimybę, žemiau esančio vaizdo klipo pagalba galime trumpam įšokti į „Carrera GT“ vairuotojo kailį ir suprasti ką reiškia sėdėti už šio aikštingo super-automobilio vairo.
Norėtume priminti, kad „Carrera GT“ iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes, tuo tarpu po dešine koja slypi ne tik 550 arklio galių, bet ir 600 Nm sukimo momentas.
„Porsche Carrera GT“ buvo vienas paskutiniųjų vokiškos markės automobilių, kuris standartinėje įrangoje neturėjo elektroninės stabilumo sistemos. Tad kiekviena vairuotojo padaryta klaida gali baigtis griovyje arba šalikelėje gulint aukštyn kojom.
Apie agresyvią „Porsche Carrera GT“ prigimtį yra parašytas ne vienas straipsnis, tačiau sudėtingu ir klaidų neatleidžiančiu automobilio charakteriu stebėtis nereikėtų. „Carrera GT“ yra bendro naudojimo keliams skirtas lenktyninis bolidas.
Tad galite įsivaizduoti kiek daug drąsos reikia turėti norint parodyti tikrąsias „Carrera GT“ galimybes. 550 arklio galių, galiniai varantieji ratai ir lenktyniniuose automobiliuose montuojama sankaba - šie trys veiksniai pakiša koją net ir profesionaliems vairuotojams.
Turėdami galimybę, žemiau esančio vaizdo klipo pagalba galime trumpam įšokti į „Carrera GT“ vairuotojo kailį ir suprasti ką reiškia sėdėti už šio aikštingo super-automobilio vairo.
Norėtume priminti, kad „Carrera GT“ iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes, tuo tarpu po dešine koja slypi ne tik 550 arklio galių, bet ir 600 Nm sukimo momentas.