Kaip praneša įgaliotoji „Mini“ atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“, naujojo „Clubman“ kaina prasideda nuo 25 190 tūkst. eurų.
„Naujos kartos „Clubman“ išsaugojo savo autentišką britišką dizainą – turi statų automobilio galą ir dvejas į šonus atsiveriančias bagažo duris – elementus, dėl kurių „Clubman“ jau 55 metus yra išskirtiniu visame kompaktinių automobilių segmente. Tapęs žymiai erdvesniu, komfortiškesniu ir prabangesniu naujasis modelis sieks pelnyti vairuotojų, kurie ieško stilingo, bet tuo pačiu ir praktiško, tolimoms kelionėms tinkančio automobilio, simpatijas. Jie galės įsitikinti, kad net ir ilgiausias „Mini“ modelis yra toks pat žavus, puikiai valdomas ir išsaugo savo aukštą vertę metams bėgant“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
Netrukus automobilių salonuose pasirodysiantis modelis bus pirmasis „Clubman“ su šešeriomis durimis. Jas inžinieriai suprojektavo padidinę automobilio parametrus. Automobilis pailgėjo 27 cm, iki 4,253 m, taip pat tapo 9 cm platesnis – 1,8 metro. Viduje atsirado daugiau vietos ir keleiviams, ir bagažui – jo talpa išsiplėtė iki 360 litrų (40 proc. daugiau), o nulenkus galines sėdynes – iki 1250 litrų.
Tradiciškai, bagažo skyrius uždaromas dviem į šonus atsidarančiomis durimis. Jas atverti galima rankena arba spustelėjus mygtuką ant automobilio raktelio. Gale gamintojas taip pat montuoja „Mini“ modeliuose dar nematytus pailgus horizontalius žibintus. Dizaino pakeitimų gavo ir kiti išorės elementai – priekiniai žibintai su integruotais posūkio signalais ir LED lempomis, chromuoti jų apvadai, oro įsiurbimo ir išmetimo angos kėbule bei kita.
Gamintojas iš pagrindų atnaujino ir „Mini Clubman“ interjerą. Spidometras perkeltas iš centrinės konsolės ant vairo kolonėlės, kad būtų patogiau matomas vairuotojui. Pertvarkyta ir pati centrinė konsolė, kurioje gali būti montuojamas iki 8,8 colio (22 cm) skersmens ekranas. Jį supa LED žiedas, keičiantis spalvas priklausomai nuo situacijos kelyje, pavyzdžiui, parkuojantis, artėjant prie kliūties, tampa vis raudonesnis. Automobilio viduje pirkėjai galės užsisakyti salono apšvietimą, į kurį įeina ir šviesos projekcija išorėje – atrakinant ar užrakinant automobilį nuotoliniu pulteliu, iš vairuotojo pusėje esančio veidrodėlio ant žemės projektuojamas „Mini“ logotipas.
Rinkoje „Mini Clubman“ debiutuos su šešiais variklių variantais. „Mini One D Clubman“ turės trijų cilindrų 85kW/116 AG galios variklį. „Mini Cooper D Clubman“ ir „Mini Cooper SD Clubman“ modeliuos debiutuos nauji 4 cilindrų motorai, išvystantys atitinkamai 110 kW/150 AG bei 140 kW/190 AG. Benzininėse versijose bus montuojami 3 cilindrų varikliai – 75 kW/102 AG galios agregatas į „Mini One Clubman“ bei 100 kW/136 AG galios motoras į „Mini Cooper Clubman“. Galingiausia bus „Mini Cooper S Clubman“ versija, kuri turės 4 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 141 kW/ 192 AG galią. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio pastarasis „Clubman“ su automatine pavarų dėže įsibėgės per 7,1 s (su mechanine – per 7,2 s) ir išvystys maksimalų 228 km/val. greitį. Naujojo „Clubman“ savininkai galės vienu mygtuko paspaudimu pasirinkti skirtingus važiavimo režimus – „Mid“, „Sport“ arba „Green“.
„Mini Clubman“ modeliuose su 4 cilindrų varikliais bus galima užsisakyti 8 laipsnių automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę, kuri padidins vairavimo efektyvumą, komfortą bei sportiškumą, nes pavaros perjungiamos greičiau. Tiek 6, tiek ir 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės galės būti sujungiamos su navigacine sistema, kuri žinodama tolimesnio kelio ypatumus galės parinkti tinkamesnę pavarą.
„Mini“ automobiliai visuomet gerai pasirodo saugumo testuose. Naujasis „Clubman“ taip pat turės plačia saugumo įrangą. Be diržų ir 6 oro pagalvių standartinėje komplektacijoje bus „Isofix“ vaikiškų kėdučių jungtys automobilio gale, o pasirinktinai ir ant keleivio sėdynės priekyje. Už papildomą mokestį vairuotojai galės užsisakyti įvairias pagalbines sistemas – „Mini Head-Up-Display“ vaizduoklį, kuris pateikia vairuotojui svarbią informaciją, parkavimo jutiklius ir galinio vaizdo kamerą, vairavimo asistentą, kuris perspėja apie gresiantį susidūrimą ir autonomiškai pradeda stabdyti automobilį, atpažįsta kelio ženklus, automatiškai išjungia ilgąsias šviesas, palaiko atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio ir kitą įrangą.