Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė miesto dviračių transporto infrastruktūros plėtros iki 2020 metų programai, kuria remiantis dabartinį sostinės dviračių tinklą planuojama išplėsti beveik dvigubai: nuo 126 km iki 238 km.
Šią dviračių infrastruktūros plėtros programą planuojama įgyvendinti trimis etapais. Pirmuoju etapu, 2014 – 2016 metais, dviračių trasų tiesimas bus pradėtas nuo esamų takų jungčių miesto centre - Žvėryno, Šnipiškių rajonuose ir sujungti centrą su Viršuliškių, Šeškinės, Pašilaičių, Fabijoniškių, Pilaitės ir Antakalnio rajonais. Jo metu dviračių takų tinklas bus išplėstas 36, 3 km.
Antruoju etapu, 2017 – 2017 metais, takais bus sujungti nuo centro į pietus esantys rajonai: Naujamiestis, Vilkpėdė, Naujininkai, Rasos. Be to, pagerintas ryšis su Karoliniškėmis, Lazdynais. Bus nutiesta ir suremontuota 34, 9 km dviračių trasų.
Trečiuoju etapu, 2019 – 2020 metais, bus pradėtas tankinti dviračių trasų tinklas Žirmūnuose ir Antakalnyje, taip pat nutiestos trasos į nutolusius rajonus: Naująją Vilnią, Balsius – Kryžiokus. Dviračių takų tinklas bus išplėstas dar 42,5 km.
Be to, dviračių transporto infrastruktūros plėtros iki 2020 metų programoje pateikta ir detali esamos dviračių infrastruktūros būklės analizė, nustatyti galimi finansavimo šaltiniai. Vadovaujantis šia programa būtų teikiamos paraiškos Europos Sąjungos (ES) finansinei paramai gauti. Siekiant, kad dviračiai taptų saugia ir patogia transporto priemone, nuo 2014 metų kasmet reikėtų investuoti po 15-16 mln. Lt.
Vilnius siekia sukurti modernią Vilniaus miesto susisiekimo sistemą, vadovaujantis darnios plėtros principais, kiek galint plačiau naudoti elektronines informavimo ir mobilumo organizavimo priemones, kompleksinį aplinką tausojančių transporto priemonių naudojimą.