Švedų baldų gamintoja IKEA pardavė savo prekės ženklą už 9 mlrd.. eurų vienai iš antrinių bendrovių, taip įvertindama savo ženklą, skelbia rt.com.
IKEA sakė, kad savo ženklą pardavė „Inter Ikea Systems“ įmonei.
Sandorio tikslas konsoliduoti ir supaprastinti grupės struktūrą. IKEA grupės atstovas Andersas Bylundas sakė, kad tai buvo „vidinė operacija, kuri neturės jokio išorinio poveikio“, tačiau prekės ženklas „dabar turės oficialią vertę“.
Nepaisant gan didelės IKEA ženklo vertės, tai nėra pats brangiausias Švedijos prekės ženklas. Drabužių parduotuvių tinklas „Hennes&Mauritz" (H&M) yra pirmas su 15 mlrd. eurų vertės ženklu.
Dvi Švedijos įmonės užima atitinkamai 89 ir 58 vietas tarp brangiausių pasaulio prekės ženklų. Tačiau sąrašo pirma vieta priklauso „Apple“ ženklui. Manoma, kad jo vertė yra 183 mln. JAV dolerių.