Kaip rašoma pricer.lt pranešime spaudai, palyginimui buvo pasirinktos Vokietijos prekybos tinklo „Rewe“ internetinės parduotuvės pateiktos kainos.
„Toks palyginimas gali būti aktualus įvertinus ir tą faktą, kad „Rewe“ grupė tapo kontroline „Iki“ akcininke ir žada plėtrą Lietuvoje. Užfiksavome gana didelius skirtumus – nuo 19 proc. iki 86 proc., turint omeny, kad kainos buvo fiksuojamos be nuolaidų, nukainavimų, akcijų ir lojalumo programų nuolaidų.
Deja, prekių su „mažos kainos garantijomis“ kainos Lietuvoje aukštesnės nei Vokietijoje be jokių garantijų. Keista, kodėl „Rewe“ rinkodaristai neteikia „garantijų“ savo pirkėjams, juk tai daro galingą poveikį?“, – rašoma pricer.lt pranešime spaudai.
Tiesa, atkreipiamas dėmesys, kad Lietuvoje mokestinių lengvatų maistui nėra, kai Vokietijoje taikomas standartins 19 proc. PVM tarifas, bet daugeliui maisto produktų taikomas sumažintas 7 proc. PVM tarifas.
„Prekių kainos prekybos tinklų lentynose taip pat turėtų priklausyti nuo gyventojų perkamosios galios, vartojimo preferencijų ir kultūros, prekybos tinklų bei prekių ženklų gamintojų įgyvendinamos asortimento formavimo, pardavimų skatinimų ir prekių ženklų pozicionavimo politikos.
Toks Maxima „mažos kainos garantijų“ kainų lygis pagrįstai kelia susirūpinimą didžiajai daliai Lietuvos gyventojų, turint omenyje, kad Lietuvos vidutinis darbo užmokestis BRUTO („ant popieriaus“) yra 935 Eur ir yra daugiau nei 4 kartus mažesnis nei vidutinis darbo užmokestis Vokietijoje – 3.875 Eur.“, – teigiama pranešime.
Maža to, pricer.lt atstovai piktinasi, kad „Maxima LT“ reguliarią kainą pristato kaip „mažos kainos garantiją“.
„Maxima mažos kainos garantija“ savo pateikimu imituoja akcijas (iškaba, spalvos, paletiniai išstatymai, užrašas „mažos kainos garantija“), bet turiniu – tai įprastos / reguliarios / bazinės ar kaip jas bepavadinsi kainos. Toks kainų pateikimas skatina pirkėjus pirkti prekes už „reguliarias“ (nesumažintas) kainas, manant, kad perkamos prekės už mažas / geras / akcijines kainas.
„Maxima mažos kainos garantija“ suteikia „Maximos“ prekybos tinklui pranašumą prieš konkurentus „reguliarių“ kainų bei akcijų pasiūlymų pateikime bei pirkėjų vertinime“, – sakoma pricer.lt atsiųstoje žinutėje.
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su „Maximos“ atstovais, pastarieji detaliau paaiškino kampanijos „Mažos kainos garantija“ principą.
„Pagrindinė kampanijos „Mažos kainos garantija“ taisyklė – mes tikriname dviejų tūkstančių perkamiausių prekių kainas Lietuvos didžiuosiuose prekybos tinkluose ir jei randame kitur pigiau, iš karto mažiname kainą savo parduotuvėse. Geltonais „Mažos kainos garantijos“ lipdukais mūsų parduotuvėse pažymėtos tos prekės, kurios yra įtrauktos į tikrinamų prekių sąrašą“, – teigė „Maxima LT“ atstovas spaudai Paulius Stonis.
Susipažinti ir įvertinti pricer.lt surinktas kainas Lietuvoje ir Vokietijoje kviečiame atsivertus nuotraukų galeriją.