Lietuvoje pastaraisiais metais daugėja netradicinės reklamos - šį trečiadienį (06.11) ant didžiausio šalies kino teatro "Coca Cola Plazza" sienos buvo pritvirtintas visame pasaulyje išpopuliarėjęs BMW automobilio modelis "Mini".
Pasak reklamos specialistų, tai pirmoji tokia reklama ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos šalių regione, teigiama ryšių su visuomene agentūros "Pro Group" pranešime spaudai.
Tokią reklamos idėją "Mini" automobilių atstovė Lietuvoje bendrovė "Krasta Auto" įgyvendino kartu su šių automobilių gamintoju koncernu "BMW Group", kuris panašią reklamos koncepciją šiuo metu pristato ir Vakarų šalyse.
"Unikaliam automobiliui tiesiog būtina unikali reklamos idėja, - teigė "Krasta Auto" rinkodaros projektų vadovė Ingrida Andrulytė. - Ieškodami unikalaus sprendimo ryžomės žengti žingsnį į priekį ir Lietuvoje pritaikyti tai, kas neabejotinai stebina ir sulaukia sėkmės visame pasaulyje".
"Mini" modelis, imituojantis siena aukštyn važiuojantį automobilį, yra tokio paties dydžio, kaip ir gaminamas "Mini" automobilis. Netradiciniame reklaminiame stende sumontuotame "Mini" yra ir kai kurios tikros šio automobilio detalės (veidrodėliai, žibintai ir kitos).
Pasak reklamos agentūros "Lowe Age" vadovo Adomo Pladžio, unikalios ir netradicinės reklamos idėjos šalyje turėtų dar labiau išpopuliarėti.
Šis reklamos projektas buvo įgyvendintas kartu su dviem Lietuvos reklamos agentūromis "Lowe Age" ir "Vaizdinė reklama".
BNS