• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje jau veikia bendras visoje Europos Sąjungoje pagalbos vaikams linijos numeris 11 61 11. Ir vaikai, ir suaugusieji, paskambinę juo, gali tikėtis ne tik išklausymo, patarimų, bet ir pagalbos iš tarnybų, su kuriomis bendradarbiaujama. Šis numeris nemokamas visiems skambinantiesiems iš mobiliojo ryšio tinklų „Bitė“, „Omnitel“ ir „Tele 2“.

REKLAMA
REKLAMA

Pagal 2007 metų Europos Komisijos sprendimą, kiekvienoje Europos Sąjungos valstybėje turi veikti bendras pagalbos vaikams linijos numeris, kuriuo paskambinę galėtų sulaukti pagalbos vaikai, kuriems trūksta dėmesio ir saugumo. Skambučiai yra visiškai konfidencialūs – informaciją apie skambutį gaus tik tos tarnybos ar asmenys, į kuriuos vaiko sutikimu kreipsis linijos konsultantai.

REKLAMA

Sprendžiant konkrečias su vaiku susijusias problemas, konsultantai tarpininkauja gaunant reikiamas paslaugas ir pagalbą iš socialinių partnerių – savivaldybių vaiko teisių apsaugos skyrių, krizių bei pedagoginių psichologinių tarnybų, vaikų dienos, socialinių paslaugų ir pirminės sveikatos priežiūros centrų. Taigi pagalbos vaikams linija yra tiltas tarp vaiko, ieškančio pagalbos ir norinčio dalyvauti sprendžiant jo problemą, bei suaugusiųjų, kurie yra pasirengę jam padėti, teigia Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

REKLAMA
REKLAMA

Vaikų pagalbos linijos, kuri pradėjo veikti rugsėjo 14 d., konsultantai per dieną sulaukia iki 50 skambučių, tačiau būta dienų, kai užregistruota per 140 pagalbos prašymų. Pagrindinė jų tema – patyčios ir santykiai su draugais bei šeimos nariais.

Vis dėlto, skambinantieji vaikų pagalbos linija yra ne tik vaikai, tačiau ir jų gerove susirūpinę tėvai ar asmenys, matantys nederamą elgesį su vaikais. Tokiais atvejais operatyviai kreipiamasi į specialias tarnybas ar skyrius, idant nedelsiant būtų imtasi priemonių, reikalingų ištaisyti susidariusią situaciją ir taip apsaugoti vaikų teises bei interesus.

Į skambučius profesionalūs konsultantai atsiliepia darbo dienomis nuo 11 iki 19 val. Kitu paros metu skambinantieji informuojami, kada paslauga naudotis, kur galima gauti pagalbą tuo metu, kai paslauga neteikiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų