Iki šiol nėra žinoma kaip ir dėl kokių priežasčių „Daytona“ atsidūrė šioje fermoje. Aišku yra tik viena – jeigu ne atkaklūs automanai, vargu ar jis būtų gavęs dar vieną galimybę išvažiuoti į bendro naudojimo kelius, nes nuo aštunto dešimtmečio iki 2015 metų nenaudotas „Dodge“ turėjo tik vieną ryškų trūkumą – korozijos pažeistą kėbulą. Variklis, transmisija ir kiti svarbūs agregatai buvo netgi labai geros būklės.
BUGATTI TYPE 57S
„Bugatti“ yra yra dulkėmis padengtų automobilių karalienė. Kodėl? Nes „Bugatti“ visuomet gamino tik aukštesnės klasės inžinerinius stebuklus, kuriuos įsigydavo tik labai įdomūs žmonės.
Štai šis – 1937 metais pagamintas „Bugatti Type 57S Atalante“ kupė, iš pradžių priklausė D.Britanijos automobilių klubo prezidentui – Earlui Howe. Vėliau ji priklausė dar keliems automobilių entuziastams, kol galiausiai prancūziškas kupė buvo uždarytas į šaltą ir tamsų garažą.
2007 metais atrastas „Atalante“ kupė nuo kitų „Type 57S“ modelių išsiskyrė dėl kelių svarbių detalių: kėbulo dalys buvo pagamintos iš aliuminio, priekinis stiklas buvo suskirstytas į dvi dalis.
Kuomet „Atalante“ pateko į klasikinių automobilių aukcioną 2009 metais, jis vos per kelias minutes surado naujus namus. Savo vardo nepanorėjęs atskleisti kolekcionierius už šį „Bugatti“ paklojo 4,4 mln. dolerių.
CHEVROLET CORVETTE
Tai – naujausia 1978 metais pagaminta „Chevrolet Corvette“. Skamba... neįprastai? Žinoma, kad taip, nes ši „Corvette“ gali papasakoti neįprastą istoriją.
Matote, tai yra ribotos laidos „Corvette“, kuri buvo sukurta norint paminėti 25-ąjį šaunaus amerikietiško kupė jubiliejų.
Automobilių kolekcionierius įžvelgęs ribotos laidos modelio potencialą, iškart įsigijo pirmu numeriu pažymėtą „Corvette“ ir uždarė ją į garažą su labai „kilniu“ tiksliu. Po dešimties metų jį parduoti už kosminę kainą.
1995-aisiais metais automobilio šeimininkas persikraustė iš nuosavo namo į daugiabutį. Kartu su savimi jis pasiėmė ir ribotos laidos „Corvette“, kurią jis laikė ne garaže, o tiesiog gatvėje. Aikštelėje šalia savo namų.
Šiam automobiliui atitinkami patogumai buvo suteikti tik 2011 metais, kai „Chevrolet Corvette“ savininko kolega įkalbino itin vertingą ratuotį parduoti. Nuo tada jis stovi Ohajo valstijoje esančioje „Chevrolet“ ir „Buick“ atstovybėje.
BUGATTI TYPE 13
2014 metais visame pasaulyje gyvenančių entuziastų dėmesį patraukė įspūdinga Rogerio Baillono kolekcija.
Rogeris Baillonas buvo itin sėkmingas Prancūzijos verslininkas, kuris turėjo didžiulę silpnybę – automobilius, todėl nenuostabu, jog metams bėgant prancūzo kolekcija augo kaip ant mielių.
2014 metais Prancūzijoje esančioje viloje buvo surasta maždaug 100 skirtingų automobilių kolekcija, kurioje buvo ir štai šis „Bugatti Type 13 Brescia“.
Šis kompaktiškas rodsteris prancūzo kolekcijoje atsirado 1953 metais. Nuo tada iki paskutinių gyvenimo dienų garsusis verslininkas sugebėjo palaikyti optimalią automobilio būklę. Atsižvelgiant į tai, jog ši mašina buvo pagaminta 1925 metais, keli korozijos židiniai ar keliose vietose išblukusi kėbulo spalva nėra tie trūkumai, dėl kurių galima peikti itin reto ratuočio savininką.
2015 metais aukcione jis buvo parduotas už 830 000 eurų.
FERRARI 250 GT SWB
Šiame sąraše – tai pats brangiausias egzempliorius. Tai – 1961 metais pagaminta „Ferrari 250 GT SWB California Spider“. Pabandykite tai pasakyti nesumirksėję.
Šis automobilis taip pat priklausė Rogeriui Baillonui, ir jis taip pat labai greitai buvo išsiųstas į klasikinių automobilių aukcioną. Jame V12 motorą turintis kabrioletas surado pirkėją, sutikusį už itališką automobilį sumokėti net 18,5 mln. dolerių.
LANCIA STRATOS
Sportiškiausio automobilio titulą skiriame „Lancia Stratos“. Ralio trasose užaugusi legenda, kurios pristatyti tikrai nereikia.
Nuotraukose matomas egzempliorius yra vienas iš 493 gamyklą palikusių egzempliorių. Jį automobilių entuziastams pavyko surasti 2013 metais, Jungtinėse Valstijose.
„Lancia Stratos“ pėdomis sekę entuziastai teigia, jog iš pradžių sportiškas kupė atsidūrė Vokietijoje, o vėliau – 8-ame dešimtmetyje įsigijo bilietą į Jungtines Valstijas.
Per kelis dešimtmečius „Lancia“ savininkas nuvažiavo maždaug 30 000 mylių, kol galiausiai, 1998 metais, uždarė į garažą, nes neturėjo reikiamų lėšų kurui ar elementariai eksploatacijai.
CHEVROLET CORVETTE
Ar kada nors bandėte suprasti kaip kai kurie žmonės sugeba atrasti laiko užmirštus automobilius? Retkarčiais puikiu pagalbininku gali būti „Google StreetView“ paslauga, kurios dėka keliems entuziastams pavyko surasti štai šią gražuolę – 1963 metais gimusią „Chevrolet Corvette“.
Susisiekę su vieninteliu automobilio savininku, jis labai greitai įvardijo priežastį, dėl kurios jis legendinį modelį numėtė kaip nereikalingą batų porą.
Šiuo metu automobilio likimas nėra žinomas, nes po to, kai šios „Chevrolet Corvette“ nuotraukos pradėjo sklisti socialiniuose tinkluose, automobilis tiesiog pradingo. Ar tai sutapimas? Mes manome, kad ne.